• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : جور ديگري براي ازدواج
  • نظرات : 2 خصوصي ، 87 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    در جامعه ما كه اگر خانواده پسر بدانند دختري قبلا نامزد داشته و بهم خورده (حتي عقد هم نكرده باشد) باز هم از رفتن به خواستگاري او و انتخابش براي پسرشان اكراه دارند. خود پسران هم اغلب همين نظر را دارند. حالا چه برسد به اينكه دختري قبلا ازدواج موقت كرده باشد! اين مي شود كه دختران دم بخت يا انقدر مي مانند و درد مي كشند تا كسي بيايد بگيردشان يا تن به هرزگي مي دهند. و اين مي شود كه دختران تن به ازدواج موقت نمي دهند و پسراني كه قادر به ازدواج دائم نيستند نيز مجبورند روي به هرزگي بياورند.
    ازدواج دائم لزوما براي اين نيست كه زن از نظر مالي تامين شود. كه اين روزها بسياري از زنان استقلال مالي دارند. زنان نياز دارند كه نسبت به كسي به طور كامل احساس تعلق نمايند. كسي براي هميشه پدر بچه شان باشد. كسي را داشته باشند كه دوران پيري و ناتوانيشان را با او بگذرانند. بيشتر بحث امنيت و مسائل عاطفي در بين است تا مالي.
    وارد كردن بحث مردان متاهل در ازدواج موقت يعني همان زن صيغه كردن خودمان زمين تا آسمان با ازدواج موقت افراد مجردي كه قادر به ازدواج دائم نيستند تفاوت دارد.
    بحث مردان متاهل به قضيه شهوت راني برمي گردد و از نظر من صيغه كردن هزار تا زن هم آتش شهوت را در دل چنين مرداني خاموش نمي كند. اينها افرادي هستند كه از بيماري جنسي رنج مي برند و اين صيغه خواندن فقط براي اين است كه اگر كاري صورت مي گيرد حداقل شرعي باشد. وگرنه مرد شهوت ران ده تا زن هم كه داشته باشد باز در تاكسي و خيابان تنه مي زند و در كوچه و بازار چشم چراني مي كند،...
    موارديكه نوشتم در تاييد يا رد صحبتهاي شما نيست. بلكه شما از موضوعي گفتيد و من هم نظرم را راجع به موضوع بيان كردم.

    پاسخ

    البته توجه كنيد در مدل اين جامعه خيالي كه نوشتم ازدواج موقت به معناي رابطه يكي دو ساله نيست بلكه مي تونه با مدت 99 سال باشه حتي! و هر دو هم كاملا پايبند به زندگي باشند ممنونم از نظراتتون