• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : ازدواج موقت و هوسراني مردان!
  • نظرات : 24 خصوصي ، 132 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + طوباي محبت 

    شما (سه نقطه) يک مورد از چندين موردي بوديد که با بررسي که در اين پست و پستهاي قبلي داشتم مطرح بوده. يه مقدار مسايل رو باز کرديد که خوب در عين احترام عرض مي کنم منظور من اينها که اشاره کرديد نبوده. غرض زير سوال بردن مزاح نبوده.

    (براي نويسندگان وبلاگ) بنظر مي رسه کمي اختلاف برداشت در مورد مسايل و اختلاف فرهنگي داريم. در جمع هاي مذهبي که داريم . چه در ايران و چه در اينجا در کانادا سراغي از اين شوخيها نداشته ايم. مزاح قطعا داريم و خوب است ولي نه اينچنين. حتي در بين دوستان غير مذهبي هم چنين شرايطي حاکم نيست. نگاهي به کامنتهاي متعددي نماييد که تا بحال در اين پست و چند پست ديگر تاييد نموده ايد. لب کلام ابن بوده که اين کامنتها شايسته وبلاگ وزين شما نبود. يک فضاي عمومي با فضاي خصوصي دوستان تفاوت دارد. و همچنين بعضا پاسخهاي نامناسبي که داده ايد. در هر صورت طبق تکليف نکاتي عرض شد. قصد اجبار هم در پذيرش حرفهايم ندارم. اگر شما راضي هستيد از اين مسير ، ادامه دهيد.

    پاسخ

    شما لطف داريد نسبت به اين وبلاگ. ولي حق بديد که نمي شه نظرات رو گلچين کرد و هر کدوم که به نظر شما شايسته اين وبلاگ هست نمايش داده بشه، اصلا با خصلت فضاي وبلاگ نويسي سازگار نيست، نه تنها وبلاگ بلکه اينترنت! و ما هم به خودمون اين حق رو نميديم پيام هاشون رو خصوصي نگه داريم، چون از طرف مخاطبين جور ديگري برداشت خواهد شد!