• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : ازدواج موقت و هوسراني مردان!
  • نظرات : 24 خصوصي ، 132 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميرزا 

    "اين همه دختر و پسري که به فساد مي افتن براي چيه؟"

    رابطه دوستانه غير جنسي دختر و پسر موجب تلطيف فضاي جامعه ميشه گلي خانم.جداسازي وديوار کشي مرئي و نامرئي بين دختر و پسر،باعث خشک و بيروح و خشن شدن فضاي جامعه و نگاه غير دوستانه ي بويژه دختر نسبت به پسر ميشه. در صورتيکه ارتباط دوستانه دختر و پسر باعث تلطيف فضاي جامعه و نگاه برادرانه و دوستانه و انسان وار و انساني به هم ميشه.يعني پسر رو به جاي اينکه موجودي ببينه که بايد ازش فرار کرد،اون رو انساني مانند خودش ميبينه که مانند دو انسان صاحب شعور و انتخاب و اختيار،ميتوان باهاش نشست و برخاست کرد،معاشرت کرد،صحبت کرد،در کنارهم بود،دوست بود.در زمانيکه فرد به هردليلي توانايي ازدواج نداره و سن ازدواج بالا رفته،رابطه دوستانه دختر و پسر تا اندازه زيادي ميتونه فشار ناشي از عدم برآورده شدن نيازهاي جنسي ، کم کنه. دو راه براي برطرف کردن نيازهاي جنسي براي فرد وجود داره:يکي ارضاي مستقيم جنسي و دوم، فرونشاندن ميل جنسي به شکلي غير مستقيم و بوسيله ارضا عاطفي. ارضاي مستقيم که راههاش مشخص هست،يکيش همين ازدواج هست. ولي ارضاي عاطفي ميتونه بواسطه دوستي با جنس مخالف،و يک همصحبتي ساده برآورده بشه و تا اندازه زيادي فشار ناشي از ميل جنسي رو که باعث فشار زيادي بر فرد ميشه رو خنثي کنه.

    در ضمن دختر و پسري که با هم دوست هستند رابطشون رابطه اي بيشتر عاطفي هم و البته ممکنه جنسي هم باشه.ولي به هر حال اين رابطه رابطه خريدار و فروشنده نيست. و رابطه اي که صرفن به خاطر ارضاي شهوت باشه نيست.

    اگر حرف از عواقب روابط جنسي باشه صيغه هم عواقب اين روابط رو داره. شما از جهت "گناه بودن يا نبودن" يک عمل به اون نگاه ميکنيد نه از نظر عواقب اجتماعيش. اگر مبنا بر محکوم کردن روابط جنسي خارج از ازدواج هست بايد صيغه رو هم محکوم کنيد.

    علاوه بر اين اگر در حالت معمول افراد معمولي به روابط جنسي خارج از ازدواج مبادرت ميکردند با صيغه افراد مذهبي هم که خود رو مقيد ميدونستند اين قيد از جلوشون برداشته ميشه

    و آزادي رسمي صيغه از طرف حکومت خودش تبليغ و تشويق به اين روابط هست

    و البته موجب جسارت بيشتر افرادي که روابط جنسي غير از صيغه و ازدواج با هم دارند ميشه و باعث ميشه اونها راحتت تر به اين رابطشون نگاه کنند. چون پيش خودشون ميگند که اين صيغه هم همين رابطه اي هست که ما داريم فقط يه خطبه موافقم موافقي توش خونده ميشه که با توجه به اين موضوع که ما با هم توافق داريم ميشه همون

    "نه زن خيانت به مردش "

    زن شوهردار هم مگه ميتونه صيغه کنه؟ اينجوري که گفتي انگار زن شوهر دار هم ميتونه صيغه کنه