• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : كار هر زن نيست
  • نظرات : 1 خصوصي ، 57 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    سلام خداقوت وبلاگ خوبي داريد .من شما رو لينک ميکنم شماهم خواستيد مارو لينک فرماييد.ياعلي

    سلام. به عنوان يه دختر با شوق روي لينک دفاع مقدس سمت راست وبلاگتون کليک کردم تا شايد يه مطلبي رو ببينم که جاي ديگه نديدم. و بايد خيلي دوستانه بگم که خيلي جا خورم با خوندن اين مطلب. واقعا تاسف آور بود. ميشداغي که گفتي من هم رفتم. رزم شبانه اش رو هم ديدم و باورم نمي شه که يک نفر حرفشو پس مي گيره به خاطر يه شبيه سازي ساده. نه اين که رزمايش اونا رو زير سوال ببرم اصلا. ولي تنها چيزي که اون جا احساس نمي کردي ترس بود . و تنها چيزي که اون جا نبود ترس بود. من واقعا نااميد شدم ار خوندن بقيه مطالب وبلاگتون که اين جوري با اين جور نوشته ها آبروي خانم ها رو ناخواسته مي بريد. دوستانه مي گم هرچيزي رو تو وبلاگ مي نويسيد بايد طبعات و اثراتي که اون مطلب ممکنه حتي حتي فقط روي يک نفر مي ذاره رو بررسي کنيد. صحيفه امام خميني رو حتما خونديد بارها گفتند که اين خانم ها بودند که مدان تشجيع کردند براي مبارزه و وبراي ورود به ميدان ها . کم نيودن خانم هايي که در دفع مقدس حضور داشتند هرچند متاسفانه وقتي از دفاع مقدس مي گن و از زنان ما فقط از انتظار و گريه هاي اون زنان مي گن که البته کم نيست که سخت تر هم هست اما بياييم از زنان مبارز بگيم. زنان شجاع.

    پاسخ

    سلام. به هر حال بنده هم يه نمونه از گروهي از خانما بودم که ترسيدن. مي دونستيد که ترس يه صفت مثبت هست براي زن؟ توي روايات داريم. بعله خب ممکنه بعضي ها هم نترسيده باشن اما اينکه بگيم همه زنها شجاع هستن و ميرن تو دل دشمن واقعيت نداره. واقع بيني بهتره تا شعار.

    هو الرئوف الرحيم

    نه خب جهاد بر زن هم واجبه اون موقع هم بحث دفاع از كشور بود و حضور زن ها هم واجب كفايي بود اما حالا مصلحت ديدند خانم ها جبهه نرند وگرنه حتي خيلي از فقهاي ما براي جهادو دفاع پيشنهاد كردند كه زنها هم امورش هاي نظاميو ببينند... و به نظر منم اموزش براي هر زن لازمه. همسرداري هم منظور خدا اهميتش بود كه در حكم جهاد فرض شده مثل ازدواج كه ميگند نماز يه متاهل هز يك ركعتش برابر هفتاد ركعته كه ميخاد اهميت ازدواجو بگه و همينو بس و نه بيشتر... اينم در همون مايه هاست.

    يه وبي ادرسش يادم نيست شايد سرچ كنيد پيدا بشه جهادو بر

    زن واجب دونسته و اثبات كرده بود فكر كنم از كتاب زن از ايينه جلال

    و جمال از ايت الله جوادي املي مطلبو گذاشته بود.ياحق

    + فرهاد عظيما 

    جناب LU

    بايد فهميده باشيد که غربيها بدليل مانيفستي که براي خود تبيين کردند کسي را انسان حساب نميکنند و بزرگترين مشکلي که جلوي آنها است مانيفست وچارجوب اسلامي در ايران است انرزي هسته اي هم بهانه اي بيش نيست در واقع اينها يک زور آزماييست براي محاسبه قدرت.!!!!! اگر ما يک قدم از مواضع خود عقب نشيني کنيم آنها 10 قدم جلوتر ميآيند و اگر ما 10 قدم از اصول خود عقب نشيتي کنيم آنها 100 قدم ديگر به سمت ما مي آيند و آن موقع ما ديگر با صداي شني تانکهايM1 A2 آمريکايي که از بغل خانه من و شما رد ميشود بايد از خواب بپريم

    + فرهاد عظيما 

    براي LU

    در ضمن وقتي عراق به مدد تسليحات پيشرفته غربيها و شرقيها در اوج قدرت نظامي بود و در حالي که کارشناسان نظامي جهان از پيروزي عراقيها و فتح چند روزه تهران توافق نظر داشتند ايرانيها مسلمان نه تنها نگذاشتند که آنها موفق بشوند بلکه اواخر جنگ نيروهاي مسلمان ايران به دروازه هاي بصره وچاهاي نفت آن در داخل خاک عراق رسيدند وبصره در عرض تقريبا 2روز در حال سقوط بود که بدليل خيانتهاي داخلي و فراهم نشدن نيرو وامکانات لازم اين کار محقق نشد ولي اگر جلوي آنها را نميگرفتند الان عراق هم مال ما بود ولي همين آمريکاييها زماني که در عمليات آزادي پايدار (فتح نهايي عراق) با تجهيزات پيشرفته وبا همکاري چندين کشور وشرکت تقريبا 1801 هواپيماجنگ با عراق را شروع کرده بودند نزديک به 2 هفته در جلوي دروازه هاي بصره معطل بودند اما آخر سر به داخل بصره رسدند ولي نه فقط با تجهيزات خود بلکه بيشتر با دادن پول و رشوه وتباني وترساندن مسولين دفاعي توانستند بصره را به سختي وبا وجود آن همه سلاح و تجهيزات وکشورهاي شرکت کننده در جنگ بدست بياورند. تازه عراق در زمان نبردش با ايران با تمام قدرت ميجنگيد ولي همان عراق با آمريکاييها اصلا جنگي نکردند و با اين همه آمريکاييها 2 هفته در پشت دروازههاي بصره معطل شدند ولي رزمندگان اسلام 2 روز ...... جنگ ما جنگ عقيده است و اين عقيده با نصرت الهي به هر حال پيروز است چه آمريکاييهاخوششان بيايد يا نيايد!!!!!

    سري به ما بزن

    + فرهاد عظيما 

    براي lu

    يک سوال دارم ما با انواع اقسام آمارهاي ارائه شده از ارگانهاي غير رسمي مواجه هستيم واين در صورتي است که تمام ارگانهاي رسمي از دادن آمار هواپيماههاي خودي خودداري ميکنند شما اين آمارها را از کجا آوديد که اين قدر مطمئن هستيد..

    چقدر بد قضاوت کرديد آيا شما صنايع هوايي ما را که با انهدام بيش از 200 فروند جنگنده دشمن و عملياتهايي همچون حمله به اچ 3 وحمله به اوسيراک عراق وحتي هدف قرار دادن SR 71آمريکا چنين پيروزيهايي کسب کرده بود را با بعضي از صنايع پول پرست ماشين سازي داخلي مقايسه ميکنيد.

    گيرم ان آمارها درست باشد آيا در مورد اورهال کردن سيتمهاي اف 14 در مورد رادار که برد رادار را به 2000 کيلومتر افزايش داده واستفاده موشک هاک بروي هواپيما وساخت مدل جديد موشک فونيکس چيزي شنيده ايد آيا در مورد استفاده از سيستمهاي بروز که توسط صا ايران روي جنگندههاي f 4 ونصب موشکهاي روس در هواپيماي مذکور چيزي ميدانيد من خودم موقعي که براي يک کاري به يکي از فرودگاههاي نظامي کشور رفته بوده يکي از پرسنل آنجا از پرواز ميرازهاي آن پايگاه به سمت بزرگترين رزمايش ايران در همين امسال خبر داد . در مورد همينf14 چند وقت پيش شرکت سازنده اين هواپيما ميخواست نوع خاصي از موشک را روي f14 عملياتي کند که با هماهنگ نشدن اين موشک با رادار اين پرنده کار نا تمام ماند ولي سرانجام به لطف خدا ايرانييها با انجام تغيراتي روي اين هواپيما کاري را که شرکت آمريکايي سازنده اين پرنده نتوانست در آن مدل خاص انجام دهد را به ثمر رساندند و اين موشک را بر روي اف 14 عملياتي کردند.

    عجالتا براي اينكه گفته‌ي خود را ثابت كنيد، طرحي را مطرح كنيد و از نمايندگان مجلس بخواهيد كه به صورت سه فوريت مورد بررسي قرار دهند كه دختران نيز به مانند پسران اين مرز و بوم بعد از اتمام تحصيل بايستي به خدمت مقدس !!! سربازي شرفياب بشوند و بعد به دنبال كار و ... بروند. فكر مي كنم اگر اين طرح عملي شود مي توان تا حدي حق از دست رفته و پايمال شده ي دختران و زنان را احقاق كرد....
    + فرهاد عظيما 
    ما در صنايع هوايي يک برد رسمي داريم ويک برد اسمي اين هواپيماي گيرم که اين هواپيما بتواند از فاصله تقريبا 15 کياوتري بمب اندازي کند آيا وقتي که برد پدافند هوايي ايران که تا 20 کيلومتر ارتقا يافته است اين هواپيما ميتواند از ارتفاع مثلا 30 کيلومتري بمب اندازي کند يا اصلا موقعي که صداي آلارم قفل شدن اين هواپيما توسط پدافند اس 200 ارتقاع يافته از داخل هواپيماي بي 2 به گوش ميرسد خلبان فر صت پيدا ميکند مثل هواپيماي عراقي بمب هار ا تخليه کند و فرار کند به نظر من ديگر اين هواپيما در مقابل پدافند پيشرفته ايران خيلي کار آمد نيست و تنها چاره خلبانان اين هواپيما پس از ورود به آسمان ايران تجربه تلخ ايجکت ميباشد. ايجکت عالي کار آمد
    + فرهاد عظيما 

    سلام آقاي lu
    از مطالبتان باز هم ممنون

    هواپيماي بي 2 در زماني کار ميکرد که پروزه موسوم به کتاب آبي در آمريکا در دست تحقيق بود اين پروزه مربوط به زمان جنگ سرد ميشد موضوعات مطرح شده در اين مورد جستجو در باره ufo يا همان بشقاب پرندههاي ماورايي يا زميني (اتحاد جاهير شوروي) بود جالب اينجا بود در آن زمان موقعي که ايالات متحده از اين هواپيما به صورت رسمي بهره برداري نکرده بود بعضي ها در اين پروزه اين پرنده را با بشقاب پرنده اشتباه ميگرفتند يعني اين هواپيما قبل از جنگ تحميلي ساخته شده بود اماشايد رسانه اي نشده بود.

    و قرار نيست در آمريکا هر چه بگويند درست باشد آنها بدليل تبليغات وسيعي که در رسانه ها از سلاحهايشان براي ايجاد ترس دراذهان عموم مردم ميکنند سقوط هر فروند ازجنگنده شان عملا بک چالش براي آنها بحساب ميآيد البته با اين همه بلوفي که آنها در ابتدا در مورد يازده سپتامبر گفتند دروغ براي آنها مانند وجود خون براي حيات بدن لازم ميباشد.

    هواپيماي بي دو براي بمباران دقيق فقط ملزم به استفاده از بمبهاي ليزري نميباشد در نتيجه بايد با کاهش ارتفاع دقت بمب اندازي خود را افزايش دهد در نتيجه مواجه شدن با سايتهاي ارتقاع يافته واس 200با برد ارتفاعي نزديک به 20 کيلومتر براي اين بمب افکن به اصطلاح شکست تاپذير چالش زا خواهد بود آن وقت با ورود اين بمب افکن به داخل ايران و قرار گرفتن در برد رادارهايي با شبکه غير انتشار وحساس به الکتريسته ساکن کافي خواهد بود که ...... آن وقت ايران از قطعات اسقاط شده هواپيماهاي بي 2 f 117 -f 16 - f35 -f15 -b52 شهرک سينمايي ديگري خواهد ساخت .

    ايرا

    + احمدي 


    بله بخواهيد يا نخواهيد ضعيفه هستيد.

    حضرت آيت الله ضعيفه

    + a11x 
    خيلي جالب بود ولي همين شماها خواهران مججبه در نوع خود تاج سر ما و رزمنده هاي اسلام هستيد شايد رزمندگان بيشتر به داشتن انسانهاي با تقوايي وبا حجاب مثل شما بيشتر احساس افتخار ميکردند تا زدن تانکهاي دشمن ودرگيري با آنها......حجاب عالي مستدام
    در هر زمان، سختي جهاد، متفاوت است.
    در مورد شوهر داري، به گمانم قبلا کارهاي خانه سخت بود. اما الان، بحث رواني قضيه سخت است. اينکه آدم ببينه که دوستانش همه سر کار مي رن و درآمد و استقلال دارن، اينکه گاهي سرکوفتي از اطرافيان بشنوه که گويا عرضه کاري را نداشته که خانه مانده است با آنکه امروز، حتي براي همه کاري هست (حداقل منشي گري يا فروشندگي)، اينکه در خانه هم سعي کند معارف و علم کسب کند و فکر و شناخت خود از خداوند بزرگ را بالا ببرد، همه سخت است. خيلي سخت. امروز، جهاد، پوتين هايي محکم تر از فولاد مي خواهد.
    سلام
    من فکر مي کنم دليل اينکه جهاد براي مردان هست، طبيعت زن باشه
    اولا زنان معمولا توانايي جسمي کمتري دارند
    نکته دوم که خيلي مهمتره اينه که فکر مي کنيد اگه يه زن توي جنگ اسير بشه، اونم اسير يه مشت بي دين، اولين بلايي که سرش مياد چيه؟؟؟
    من فکر مي کنم اين مهمترين دليل باشه

    به نام خدا

    سلام حال شما خوبه؟ کجارفتيد شما؟ديگه توي جامعه الزهرا ازتون خبري نيست؟شايد هم من بي خبرم!

    دوست دارم بيشتر باشما در تماس باشم مخصوصا اينکه الان کمي وقتم خالي شده و ميتونم بيشتر از گذشته وقت براي نوشتن در وبلاگ بگذارم ميخواستم از اين طريق ارتباطم رو با شما و گروهتون بيشتر کنه خيلي وقته از فضاي نوشتن فاصله گرفتم و بايد دوباره شروع کنم

    منتظر يه خبري ، ايميلي، تلفني چيزي از شما هستم

    چکاوک

       1   2   3   4      >