• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : افتخار آميزيم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 52 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميرزا 

    فمينيستها به زنان در ايران حق راي ندادند چون فمينيست سابقه زيادي در ايران نداره.حق راي رو پهلويها که تلاش زيادي در احقاق حقوق زنان کردند به زنان دادند و با مخالفت ملاهايي مثل خميني مواجه شد.اگر پهلويها نبودند و بلافاصله بعد از قاجار خکومت مرتجعين شما بر کشور حاکم ميشد زنان ايراني هنوز توي پستو داشتند روبنده هاشون رو کنار هووهاشون وصله ميکردند. در اين مورد توي چند کامنت قبلن توضيح دادم.

    مهم اين نيست که اسم کسي در ذهن دختران ما باشه يا نه چون بدليل آزادي زيادي که در ايران وجود داره(!) فمينيستها فعاليت رسمي نمتونند بکنند، مهم افکار اونهاست که در رفتار و خواسته ها و افزايش آگاهي و توقعات دختران و زنان ميتونيد ببينيد و تاثير زيادي گذاشته، حتي در پوششون.

    زن از نظر شما تمامن عورت و عنصري مفسده انگيز است که حتي صدا و حرارت بدنش هم مشکل داره. تعجب نکنيد يه جايي نوشته بود وقتي مردي ميخواد در جايي که زني نشسته بوده بنشينه بلافاصله ننشينه و بگذاره حرارت حاصل از بدن زن در اون قسمت که نشسته بوده برطرف بشه بعد بنشينه(خنده). نگاه شما به همه چيز زن پايين تنه اي هست.اين انقلاب بود که بهمون فهموند زن در نظر حکومت ابزار است و عورت. و حتي به اندازه اون زن عرب(اردن) هم براش ارزش قائل نيستند که پادشاه کشورش(ادرن) هليکوپتر شخصيش رو در اختيارش ميگذاره تا يکي از ويدئو کلوپهاش رو بسازه يا تمامي کشورهاي عربي که ارزش از رو مسواي با نخ و کاموا قرار نميدند.

    گوگوش و مهستي و هايده و ديگر خوانندگان زن اگر در ايران نيستند صداشون بين مردم ايران طنين انداز هست و آهنگهاشون رو گوش ميددند يا از روي نوار يا از طريق ماهواره. همان صداي زني که از نظر شما مشکل داره.

    اگر مسابقه رقصي اين هنر زيبا در ايران برگزار بشه باشکوهتر از هر کشوري زنان توي اون شرکت ميکنند. اينکه آزادي به اونها در اين زمينه داده نشده و "نميتونند" اين کار رو بکنند با اينکه "نميخوانند" کاري رو بکنند فرق ميکنه. يه مسابقه فکسني توي يه شبکه کم بيننده فارسي زبان ماهواره اي برگزار شد و زنان ايراني زيادي حتي از ايران! بلند شدند رفتند اون کشور تا توي مسابقه شرکت کنند. حالا شما ببين وقتي توي ايران برگزار بشه چه استقبال گرمي ازش ميشه.

    پاسخ

    زن کالا و جسم تزئيني نيست که با قِر ! دادن و صدا در گلو انداختن ارزشش نمايان شود! زن بيش از آن چيزي ست که شما در ذهن کوچک تان بگنجد! اگر ارزش زن به آن چيزي که تو الان از او تعريف ميکني ننگم مي آيد که خود را زن بنامم!