• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : افتخار آميزيم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 52 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميرزا 

    "زن کالا و جسم تزئيني نيست که با قِر ! دادن و صدا در گلو انداختن ارزشش نمايان شود! زن بيش از آن چيزي ست که شما در ذهن کوچک تان بگنجد! اگر ارزش زن به آن چيزي که تو الان از او تعريف ميکني ننگم مي آيد که خود را زن بنامم!"

    زن ارزشش به اين چيزها نيست ولي هيچ ضد ارزشي هم اين چيزها براش نيست بلکه حتي اگر در اونها مهارت داشته باشه به دليل اينکه خودش يکي از اقسام هنر هست همانند هر هنرمندي به ارزش زن ميافزايد ولي افکار زن ستيزانه و زن عورت بينانه شما متاسفانه به همه چيز پايين تنه اي و عجيب و غريب نگاه ميکنه و به زن توهين ميکنه و مسلمه که اين چيزها رو بر نميتابه.شما در محيطي بزرگ شديد که زن مساوي با مفسده معرفي شده و به زن اينجوري نگاه ميکنيد. اتفاقن چون زن خود را تمامن مفسده و عورت نميبيند و نسبت به خود اين نوع نگاه توهين آميز را ندارد و براي خود ارزش قائل هست هنر را از خود دريغ نميکند.به صداي خود به عنوان يک عنصر مفسده انگيز که نبايد شنيده شود نگاه نميکند همانطور که شما نگاه ميکنيد. عيب از شماست نه از آنها.

    هنرمندان بزرگ و مردمي اي همچون هايده و مهستي و ديگر هنرمندان زن که در قلب اکثريت مردم ايران جاي دارند و اکثريت بدون توجه به اين نظرات عجيب و غريب شما به صداي اونها گوش ميدند به خاطر همين افکار زن عورت بينانه شما کشور را تر کردند.وگرنه در کشور خودوشن به هنرنمايي ميپرداختند. اگر يکي از خوانندگان پر طرفدار لوس آنجلسي چه مردش چه زنش بياد ايران و کنسرت بگذاره جمعيتي که از شهرهاي مختلف براي حضور در کنسرتش ميرند چند برابر جمعيتهاي ساختگي و فرمايشي کاردستيهاي نخ نما شده رژيم( استقبالها و راهپيماييها) هست.

    هايده و ديگر زنان خواننده جانور هستند يا جنتي و خلخالي و ايادي و مزدوران حکومت که گراز وار به خوابگاهها حمله ميکنند و مردم را به گلوله ميبندند و در زندانها شکنجه ميکنند و تجاوز ميکنند و سرکوب ميکنند؟ و البته کسي هم کاري به کارشان ندارد چون خودي هستند و از خود حکومتند.