• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : افتخار آميزيم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 52 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اولا اين ميرزاي بيچاره فقط نماينده کوچکي از عده زياد افراديه که ديدگاه بي عزت نفسانه و نادرستي نسبت به زن دارند. بهترين راه اصلاح اين جور افراد هم افزايش عزت نفس و عوض کردن ديدگاهشونه. اينا و همچنين همه فمنيستها مشکلشون اينه که از بچگي هي شنيدن اين کار براي زن زشته، زن اينطوريه، مرد اونطوريه و به طور خلاصه دخترا موشن! و پسرا شيرن!!! و.... حالا هم به همين دليل ميخوان به اصطلاح از حقوق!!! زنان (و در واقع از عزت نفس از دست رفته خودشون) دفاع کنند. درحاليکه اگه از بچگي زن رو به عنوان يک انسان ارزشمند (به نظر من اگه بخوايم مقايسه کنيم، به مراتب ارزشمندتر از مرد، هر چند اصل انسانيته و زن و مرد نداره) و قوي (نه تنها از نظر جسمي، بلکه از همه نظر) بهشون شناسونده بودند، الان حرفهاي اسلام در مورد زن رو خيلي خوب مي فهميدند. (البته الان هم براي تصحيح ديدگاه دير نشده هاااا)

    از اون طرف به يه سري از مردان هم که فکر مي کنند زنان فقط موجودات لطيف و نازک نارنجي هستند که اگه بد پوشش باشند، مايه فساد و بي بند باري اند و اگه با حجاب باشند، از گزند در امانند و جامعه هم پاک ميمونه و بس (به نظر من همين عده هم هستند که دست فمنيستها آتو ميدن)، بايد يادآوري کرد که لازم نيست کسي (به خصوص مردي) براي زن تعيين تکليف کنه که چي درسته و چي غلطه. بلکه اولا زنان خودشون وظايف اسلامي خودشون رو خووووووب بلدند و در ثاني به مردان هم در موارد لزوم وظايفشون رو يادآوري مي کنند.

    پ.ن. از ديدگاه اون نظري هم که تو هر خطش 100 بار از تجاوز به زنان نوشته، واقعا حالم به هم خورد. مگه کسي مي تونه به هر زني تجاوز کنه؟!!! ميخواين تو همون آمريکا چند مورد نشونتون بدم که زنان هم به مردان تجاوز مي کنند؟ اونجا همه نوع اشتباهي در عمل آزاده و در نتيجه هر چيزي ممکنه.