• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : افتخار آميزيم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 52 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميرزا 

    "من انتظار داشتم اقاي ميرزا اگر از زن غربي مثال مي زنن اسمي از دانشمنداني مثل ماري کوري ببرند نه گوگوش و مهستي! بعد به ما ميگويند زن را عورت مي بيني!!!"

    کوچولو من مثال از زن موفق و غير موفق و الگوي علمي و غير علمي نزدم انگار گيج ميزني. تو و دار و دسته همفکرت حرف هنرمندان ايران زمين مثل گوگوش و هايده و اينها رو به ميان آورديد من هم عرايضي عرض فرمودم.بعدش کوچولو اين افاضات من چه نقضي بر زن عورت بيني شما هست؟

    اون ماري کوري هم که از نظر شما مشکل داره چون اول اينکه "کافر"(!) بوده بنده خدا و در "گمراهي"(!) وفات فرمودند. دوم گناه نابخشودني بيرون بودن زلفان پريشان و عدم رعايت حجاب اسلامي رو به همراه خود به عالم باقي بردند

    خانم انوشه انصاري هم هستند البته ايشون که ديگه بدتر. از نگاه پايين تنه اي شما که بخوايم بررسي کنيم ايشون بيحجاب بوده که واويلا، با مردان نامحرم توي فضا پيما با هم بودند که واحسرتا، حتمن با هم هرر و کرر هم ميگفتند و ميخنديدند که ديگه اوضاع بيخ شد. در مورد خوراکيجات هم که انگار خوراکهاي توي شاتل به روش اسلامي تهيه نشدند مخصوصن اگه گوشت بوده. نماز و روزه هم که تعطيل. ساير اعمال مفسده انگيز که از ايشون ممکنه سر زده باشه مثل دوست پسري داشتن و پارتي مارتي رفتن و قر به کمر دادن هم که واويلاست. خب حساب ايشون ميشه بذار ببينم آها ايشون احتمالن در وسط جهنم هست جاشون توي اون دنيا.

    گل پر کوچولوي محجبه نازنازي حکومتي هم از وسط مسطاي بهشت براش دست تکون ميده ميگه نگفتم اون موهاي صاب مردت رو بکن تو. رفتي با دشمنان "نظام مقدس" ما همکاري کردي. آمريکاي خبيث فلان فلان شده جهانخوار شکمو رو به حکومت گوگور مگوري ما ترجيح دادي؟ الهي آتيشت تيز تر بشه، الهي هيزمت بيشتر بشه، الهي کچل بشي،الهي اون شاتل فضايي بشه هيزمت

    پاسخ

    زن موفق؟! نمرديم و معنا و مفهوم زن موفق را هم متوجه شديم! من مسلمانم، يک زن مسلمان!
    اگر منظورت از پيشرفت و موفقيت ، همان پيشرفت جهان غرب در لباس آزادي بي قيد و شرط است تا جايي که باشگاههاي براي برهنگان و همجنس بازان ايجاد شده و براي سگها و حيوانات ارث گذارده شده و هر روز پديده اي نو در ميکروژوب و مينوژوب ايجاد مي شود . و آن همه فساد اخلاقي که هيچ اقراري ندارد بايد بگويم که ، منِ يک زن مسلمان نه تنها با آن نمي سازم بلکه با قدرت تمام با آن مبارزه مي کنم.
    اگر سرت کمي در تاريخ باشد متوجه ميشوي که دين اسلام ، ملتها را احيا کرد . مگر همين اسلام نبود که ملتي پوچ و ناچيز را در جزيره العرب داراي همه چيز کرد ، تا آنجا که از همان سرزمين عقب افتاده ، علم ، دانش و اختراع ها را به جهان صادر شد و برخي نوشتند " آفتاب اسلام و عرب بر اروپا تابيد " و اقرار کردند به اينکه همين اعراب باديه نشنين ، پس از گرويدن به اسلام ، در تمام زمينه ها از خود پيشرفت نشان داده و در تمام اکتشاف و اختراع ها پيشگام بودند .
    بهتر است نگاهي کوتاه به تاريخ بياندازي و بعد نظر دهي! اين
    همان اسلامي ست که وقتي خطرش براي استکبارگران احساس شد قضيه اندليس را بوجود آوردند! همان اسلامي که دانشمنداني بس نامدار در جهان دارد، به عنوان نمونه : درجغرافيا و جهانگردي : رازي ، ابوعبيده بکري ، غرري ، ادريسي، ابن جبير و ابن بطوطه .
    2ـ در هيئت نجوم فرصد خانه هاي علمي بزرگ در طليطله ، قرطبه ، بغداد ، دمشق ، قاهره ، سمرقند و فارس بود .
    3ـ در هندسه : گوستا وبلوبون مي گويد : اروپا زينت ها معماري را از اعراب فرا گرفت و در برخي کليساها ي فرانسه ، عکسهاي حروف عربي که در سنگ کاري گذاشته شده بود ديده مي شد .
    4ـ در رياضي : " سدير " مستشرق غربي مي گويد : اعراب عنايت ويژه اي به علوم رياضي داشتند و آنان واقعا استادان ما رد اين زمينه بود ند " لئونارد البيزي " حدود 1200 رساله در " جبر " نوشت که از عرب آنها را فرا گرفته بود . حتي در کتاب " تاريخ العرب " مي نويسد : صفر که مشکلات بزرگ رياضي را حل کرده است ، از طريق مسلمانان به اروپا آورده شده است .
    5ـ در فيزيک : ابن هيثم استاد يان علم به شمار مي آيد .
    6ـ در شيمي ، صنعت ، زراعت و علم طب نيز همواره مسلمانان پيشگام بوده اند .
    فقط کافي است بدانند که تا امروز شفاي ابن سينا در دانشگاه هاي اروپا تدريس مي شود . اينها و خيلي از دانشمندان ديگر که با نوشتن هزاران جلد کتاب در زمينه علوم مختلف از علومي پرده برداشتن که دنياي غرب هنوز متحير است!
    تو از گوگوش و مهستي، پارتي هاي شبانه، بي حجابي، گلاويز شدن با نامحرمان، قر دادن در کمر، رقاصي و ... اينها حرف بزن و اينها را موفقيت بخوان و خوش باش!