• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : افتخار آميزيم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 52 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميرزا 

    گفتم که "من مثال از زن موفق و غير موفق و الگوي علمي و غير علمي نزدم انگار گيج ميزني" من نگفتم که گوگوش و هايده موفقند يا نيستند بلکه حرفي ازشون اومد و من ازشون دفاع کردم و تو که ديدي جوابي براي گفتن نداري خودت رو زدي به کوچه علي چپ طبق روش همفکرانت. گرچه اگر بخوايم از نظر اينکه زن موفقي بودند يا نه هم صحبت کنيم که بله البته که يک زن هنرمند موفق هست. همانطور که شجريان مردي نامدار و موفق در عرصه موسيقي و آواز هست هايده و مهستي و غيره هم صداشون ازشون هنرمندهاي بزرگي ساخت و هنرمند هم فرديست موفق در زمينه هنري.ولي چون شما مردسالاريد شجريان و ديگر خوانندگان مرد مشکلي ندارند و هنرمندند و کارشون درسته ولي از ديد زن عورت بين شما اين زنان هنرمند زير سوال هستند چون آواز ميخوندند و حجاب نداشتند و از اين چيزا و زن موفق از نظر کوته فکرانه شما بستگي به وزن چادر چاقچوري هست که دورش ميپيچه که البته نظر شما به درد جامعه متحجرين و مرتجعيني همچون خودتون ميخوره و دنيا اين نظرات توهين آميز شما نسبت به زن رو قبول نداره حتي جوامع مسلمان.

    من نميدونم شما مرتجعين چرا وقتي از آزادي و پيشرفت در غرب صحبت ميشه مستقيم ميريد سراغ پايين تنه. اين نشان از همون نگاه پايين تنه اي و البته کبک وارانه و تحريف گرايانه و خودفريبانه شما داره. زشته يه کم ديدتون رو بازتر کنيد. پيشرفت غرب همون چيزهاييت که تو اطرافت ميبيني و از اونها استفاده ميکني و بعد راه ميفتي و مثل کبک سرت رو زير برف خود فريبي که از طرف حکومتت برات باريده فرو ميکني و فحش و شعار مرگ بر بهشون ميدي. پيشرفت غرب همين اينترنتي هست که تو ميشيني پاش و لطايفت رو باهاش توي وبلاگ مينويسي همين کامپيوتر و تقريبن هرچه که دور و برت ميبيني که يا مستقيمن ساخت غرب و شرقند يا کپي برداري از ساخته هاي اونها هستند. بعله ببم جان اگر اونها هم مثل تو و همفکرانتون هنوز اندر خم زلفان مبارک بودند و به جاي بررسي اتم به بررسي رابطه بين حجاب و زلزله و فضولي در تمام امور فرعي و اصلي زن ميپرداختند که اوضاشون اين نبود و اين همه پيشرفت عظيم رو حاصل نميکردند که توي نمک خور نمکدان شکن بياي ازشون استفاده کني و فحششون هم بدي.شما مديون آمريکا و غربيد.

    اين چيزهايي که به قول خودت از تاريخ از اينور و اونور کپي کردي توي کامنتت از همون "کافر"ي که من براي ماري کوري بنده خدا آوردم نشات گرفت؟چطور شد تمام کامنتم رو بيخيال شدي حرفي نداشتي درموردشون بزني نه؟ از يه طرف ميبيني اين چيزهايي که گفتم همون افکار و نظراتت هست و از يه طرف هم ميگي اگر تاييدشون کنم که ميرم زير سوال که اين چه افکار و نظراتيست که دارم که اينچنين در مورد زن قضاوت ميکنه و حتي انوشه خانم و ماري کوري خانم رو زير سوال ميبره و از طرفي عقايدم رو هم که نميتونم کنار بگذارم و بگم نه اينطوري نيست پس يه راه قشنگ که شيوه من و همفکرانم در چنين مواقعي هست انتخاب ميکنم و اون هم تحريف کامنت، لوث کردن موضوع و منظور کامنت، طفره رفتن از قسمت بيشتر کامنت و خود را به کوچه علي چپ زدن و جواب بيربط دادن به کامنت هست.

    نگاهتون رو به زن از يک عنصر تمامن مفسده و پايين تنه تغيير بديد و نگاهي انسان ورانه بهش بکنيد که هم ميتواند فضا برود مثل انوشه و هم دانشمند شود مثل ماري کوري و بسياري ديگر و هم هنرمند شود مانند هايده. اينقدر هم دنبال کشف رابطه بين موسيقي حجاب و زلزله و آتشفشان با پايين تنه با موي زن نباشيد.

    همونطور که گفتم شما يه مقداري در برابر تمدن و هنر و "زن" مقاومت ميکنيد بعد در برابرشون از پاي درميايد همونطور که تا حدودي از پاي دراومديد پس چه بهتر که زودتر تسليم بشيد.

    پاسخ

    :)))