• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : نگذاريد با شما نيز چنين کنند
  • نظرات : 3 خصوصي ، 42 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + يك شيعه 
    سركار خانم نويسنده وبلاگ
    من به عنوان يك پسر ايراني مدتهاست كه مطالب شما را مي خوانم و از اهميتي كه به احكام شرعي و بخصوص حجاب مي دهيد واقعا خوشحالم.
    خدا شما را حفظ كند. من از مطالب شما و اراده شما در دفاع از هويت ديني تان حقيقتا روحيه مي گيرم. يكي از مطالب شما يكي از مطالب چارقد.
    خواستم بگويم ما هم هستيم به غير از دو گروه اصلي. ما كه نه مثل اصولگراها ولايت فقيه را در زمره اعتقادات قرار دهيم و نه مثل اصلاح طلب ها احكام دين را سبك بشماريم.
    كساني كه عميقا به احكام شرعي باور دارند اما با قرائت سياسي رسمي كه از دين و نقش ولايت فقيه در دين مي شود اختلاف نظر دارند. هميشه در رسانه هاي حذف مي شويم. در حالي كه علامه طباطبايي آخوند خراساني و آيت الله بهجت هم اينطور بودند و با قرائت رسمي كه امروز از ولايت فقيه وجود دارد فاصله داشتند. چنانچه آيت الله بهجت در استفتائات ولايت فقيه را تقليدي( و نه اعتقادي) مي دانند. و علامه تنها تقوي و تدبير را شرط حاكم مي دانستند و اعتنايي به تطبيق آيه اولي الامر به فقها نداشتند و جناب صاحب كفايه هم اساسا ولايتي براي غيرمعصوم قائل نبودند.
    البته اين اعتقاد مانع التزام به قانون اساسي نيست. ما به سلسله مراتب تمكين مي كنيم هرچند اصالت ديني برايش قائل نيستيم.
    ما گروه از مردم متدين هستيم در كنار شما براي حجاب براي نماز و براي همه احكام اسلام عزيز اگرچه با بعضي برداشت هاي شما اختلاف داشته باشيم.
    خدا شما را در مسير دفاع از هويت ديني زنان مسلمان ثابت قدم قرار دهد.