• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : پول بده! سر 30بيل شاه ناقاره بزن!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 52 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    +

    تحولات روزهاي اخير مصر، جمهوري اسلامي را ناگزيز به موضعگيري نموده است.اگر بيننده تلويزيون نداند گزارش هاي تلويزيوني از قاهره گزارش مي شود، چه بسا آن را با حوادث پس از انتخابات ايران اشتباه بگيرد با يک تفاوت که تظاهرات مردم ايران به مراتب مسالمت آميز تر از مصر بود و در مقابل خشونت به کار گرفته در ايران توسط دولت به مراتب بيشتر از مصر. به رغم اين تشابه، اما، دستگاه تبليغاتي جمهوري اسلامي، آنچه در مصر رخ مي‌دهد را خيزش اسلامي و آنچه در ايران رخ داد را فتنه ناميدند.

    آنچه دستگاه تبليغاتي جمهوري اسلامي يادآور نمي‌شود اينکه در خيزش اسلامي مصر! مردم مقر حزب حاکم را به آتش کشيدند، به پليس حمله کردند و رهبران توصيه‌اي به مسالمت آميز بودن تظاهرات نمي کنند. در مقابل در فتنه 88 ( تعبير گزنده اي که آيت الله خامنه اي نيز بارها از آن استفاده کرد) رهبران جنبش بارها و بارها مسالمت آميز بودن اعتراضات را به مردم گوشزد کردند و اندک خشونت به کار گرفته شده نيز چه بسا توسط عوامل رژيم بود تا چهره جنبش را براي يافتن بهانه ي جهت سرکوب تخريب کنند

    اما آنجا که بي‌شرمي را حد ومرزي نباشد، جنبش مدني ملت ايران که تظاهرات سکوت در 25 خرداد 88 را رقم زدند، فتنه و خشم فروخفته مردم مصر که دست به تاراج اسباب و اثاثيه مقر حزب مبارک زدند، خيزش اسلامي نام مي گيرد. به اظهارات احمد خاتمي خطيب جمعه تهران در 8 بهمن توجه کنيد تا بدانيد جمهوري اسلامي در کدام اوهام سير مي کند. خطيب جمعه تهران با بيان اين كه مردم در اين قيام‌ها با شعار الله اكبر به پيش مي‌روند، اين امر را نشانگر ماهيت اسلامي قيام بر شمرد و گفت:"اين قيام يك قيام ديني است." مگر در جنبش سبز علاوه بر شعر الله اکبر ، يا حسين ميرحسين شعار مردم نبود؟ پس چرا عضو خبرگان رهبري شعار مردم ايران را نشنيد؟

    پاسخ

    عينك ماهواره اي تون رو برداريد!...واقع بين باشين لطفا!