• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : حجاب در تونس
  • نظرات : 4 خصوصي ، 67 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حنيف 
    آقا دروغ چرا، ما که ماهواره نداريم، ولي همسايه ما که ماهواره دارد ميگويد بي بي سي و صداي امريکا مداوم از اين فتنه گري مردم مصر خبر ميدهند. شما که اين همه تجربه بين المللي داريد نبايد به اين شک بکنيد؟ همان همسايه ما که ماهواره دارد ميگويد بي حجابها در تظاهرات شرکت ميکنند و آواز ميخوانند .مي‌گويد کراواتي ها، ريشوها، ريش ترا شيده ها، زن و مرد قاطي‌ هم هستند. خودي و غير خودي ندارند.. حتما خدا کند که دروغ باشد، چرا که اين صدا و سيماي ما هر چي نشان ميدهد با حجاب است و نماز خوان.

    برادر گرامي، آيا فکر کرده ايد چرا فتنه گران همواره فرزندان رهبران کشورها را مورد حمله قرار ميدهند؟ در ايران، نوک حمله آنها آقامجتبي بود. همان آقا مجتبي که به قول پدر خانوم ايشان، آقاي حداد عادل، که به عدالت مشهور است بهترين داماد دنيا است. در مصر هم به پسر آقاي مبارک حمله ميکردند. به نظر شما اين همان تئوري صيهونيسي حمله به حلقه ضعيف نيست؟ اين فتنه گران فردا پسر آقاي کم يل سنگ در کره شمالي و يا بشر اسد پسر مرحوم حافظ اسد را نشانه خواهند رفت. ببينيد آقاي بشر اسد به آنچه ما فتنه ميگويم، ميگويد بيماري که بزودي از بين خواهد رفت. خوب، اين آقا که خود عرب است و اوضاع آنجا را خوب ميداند. و آيا فکر کرده ايد چرا کره شمالي از فتنه گران مصري حمايت نميکند.

    آقا، دروغ چرا امروز وقتي ديدم اسب سواران و شتر سواران به شکل خود جوش جواب فتنه گران مصري مستقر در ميدان تالتحرير (آزادي) را دادند ياد حرکت خود جوش خودمان پس از فتنه سال ???? در تهران افتادم. ما که اسب و شتر نداشتيم، ولي خود جوشانه موتور داشتيم. در همين جا لازم است از برادران مسوول به علت دادن موتور به ما افراد خود جوش تشکر کنم.. من فکر ميکنم که موتور بسيار بهتر و کاراتر از اسب و شتر است. و اين نشان ميدهد که مملکت ما چقدر در دوره رياست جمهوري شما پيشرفت کرده اس.