• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : مفهوم زندگي را گم کرديم
  • نظرات : 14 خصوصي ، 28 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميرزا 

    "اولا با عنوان دختر ايراني اسلامي برگزار شده"

    جيگر چيزي به نام "ايران اسلامي" ساخته شده توسط کسانيست که اونچنان با ايراني و ايرانيت بيگانه و مخالفند که تحمل بردن نام ايران به تنهايي ندارند و از ايرانيت به تنهايي رنج ميبرند و به قول خودشون "مکتب ايران" چيز بديست و بايد فقط دم از "مکتب اسلام" زد و نمونه افاضاتشون در مورد برگزاري جشنهاي نوروز در تخت جمشيد بود. ايران غير از مسلمانان دربردارنده يهودي و مسيحي و زردشتي هم هست.به خاطر همين همه چيز رو با هم قاطي ميکنند تا به خيال با اسلام اسلام کردنهاي توخاليشون، خدمتي به حکومتشان کرده باشند.

    بعدشم عزيزم اونجا نوشته دختر شايسته ايران.بعد اينکه اگر عنواني که براي اين دختر انتخاب کرده باشند "دختر شايسته ايران اسلامي" هم باشه با اون چيزي که توگفتي يعني "دختر ايراني اسلامي" زمين تا آسمون فرق ميکنه. عزيزم اشتباه کردي و گفتي "ايراني" اسلامي. ايراني اسلامي يعني دختري که ايراني هست و الزامن مسلمان هست ولي دختر ايران اسلامي يعني دختري که در ايراني که اسلامي ناميده ميشود و تحت سيطه حکومتي که ميگويد اسلاميست و دم از اسلام ميزند!، زندگي ميکند و ميتواند مسلمان اشد يا نباشد. اعم از مسلمان و يهودي و مسيحي و زرتشي.

    پس اين از اشتباه اولت

    "پس انتظار نداشته باشيد که حجاب رو معيار قرار ندن!"

    اشتباه اولت خود به خود اين نظرت رو که منتج از نظر اولت هست رو هم اشتباه ميکنه. ولي فارغ از اين ،عزيزم من انتظاري ندارم که اين حضرات چماق محور و روسري يا توسري محور شما دختر بيحجاب رو کانديد کنند.چون دختر بيحجاب در جامعه، اجبارا وجود نداره و چيزي که وجود نداره هم نميتونه مورد انتخاب قرار بگيره. پس منظور من حجاب نبود بلکه منطور من همونطور که گفتم قائل شدن 150 امتياز براي "چادر" هست. من حرفم سر امتياز قائل شدن براي نوع لباس دختر هست و تبعيضيست آشکار وگرنه همه اونهايي که کانديدشون ميکنند با حجاب (يا چادري يا محجبه معمول غير چادري) هستند

    "از دينشون نپرسن"

    اينهم به دليل اشتياه بودن نظر اولت،با توضيحاتي که دادم خود به خود اشتباه هست. اگر ميگفتند دختر شايسته مسلمان اونموقع حرف تو درست بود.

    "دوما ما کلا با برگزاري همچين مراسماتي مخالف هستيم حالا ميخواد معيارهاش هرچي که باشه!"

    من هم با اين معيارها و عنواني که روش گذاشتند(اگر عنوانش دختر شايسته ايران اسلامي و نه دختر شايسته ايران باشه) مخالفم ولي اگر معيارها رو از اين تبعيضها و تفتيش عقايد و ابزار سازي و سياسي بازيها پاک کنند، چرا که نه؟

    ولي دلايل خودت براي مخالفت با اون چيه؟ دلايلت رو توضيح بده

    پاسخ

    يکي از دليل مخالفت هام زده شدنه حرف هايي از دست حرف هاي شماست! چرا ما بايد کاري بکنيم که آدم دچار تناقض و دوگانگي بشه؟! و اين کار دقيقا داره همين کار رو با دختر امروز ميکنه! اون رو دچار تضاد ميکنه! و مهمتر اينکه مگه جنس زن بازيچه ست که نشستن با قواعدي که خودشون امتياز بندي کردن رتبه بنديش کنن؟! اين يک توهين نيست؟! ما وظيفه مون اين نيست که براي دختر امروز چوب خط بکشيم بگيم هر کسي اينجا رسيد ميشه نمونه! بايد به دخترامروز هويت داده بشه، و اين يعني عين بي هويت کردن دختر امروز!