• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : مشكل دوست پسر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + لطفي 
    با سلام.مطلب شما در سرويس جام بلاگ سايت جام نيوز منتشر گرديد.
    عام عليکم!!!
    به ما هم يه سري بزنيد
    مطلبتون دغدغه همه جوانهاست
    اي کاش بيشتر بسط مي داديد
    ياغلي

    سلام
    خيلي خوشحال ميشم اگه يه سر به وبلاگم بزني
    ممنون از وبلاگ خوبت
    سلام هزينه طراحي قالب شما چقدر شده؟
    پاسخ

    من خبر ندارم از گلدختر بپرسيد.
    + eddieneed 
    متاسفانه سن کم در اين مسئله نقش تعيين کننده اي داره وگرنه شما از اکثر مردا از زندگي بعد ازدواجشون بپرسين ابراز نا رضايتي ميکنن و اگر اون رو دوباره به زمان قبل از ازدواج برگردونند حاضر به ازدواج نيستند !
    اما نکته مهم اينه که امروزه براي خانمها جاي همسر و دوست پسر دوست دختر جايگزين شده و 30% خانمها با دوست دخترشون به زندگي در خانه مشترک ادامه ميدن!
    + ليلا 
    خوب بود و قابل تأمل.
    + فرزانه 

    من 3 ساله با پسر عمم در ارتباطم اولش از مشکل خانوادگي اون شروع شد ميخواست خود کشي کنه! نذاشتم،زياد باهاش حرف زدم کم کم بيخيال خودکشي شد و بعد 5-6 ماه گفت بهم علاقه داره.فوق العاده پسر خوبيه.منم خوب که فکر کردم احساس کردم دوستش دارم.هر روز علاقش بهم بيشتر ميشه الان به جايي رسيده که ميترسم بهش بگم ديگه نميخوام با هم باشيم.دوستام ميگن خوشي زده زير دلت.راستم ميگن.اينقدر خوبه که حتي نميدونم چرا بايد بهش بگم بره! خيلي واسم مايه ميذاره هنوزم دوستش دارم ولي نگرانشم اخه اگه به هم نرسيم بد ذربه اي ميخوره.حتي به شوخي حرف از رفتن ميزنم جلو خودم دستاش ميلرزه و حالش خراب ميشه!چيکار کنم؟
    پاسخ

    قرار نبود مشاوره داشته باشيم و قطعأ چنين مشاوره اي چندان مفيد هم نيست اما تنها توصيه من اينه كه اين موضوع را جدي بگيريد مخصوصأ با سابقه اي كه پسر عموي شما داره . در اولين فرصت به يك مشاور كه مي توانداز بزرگترهاي خانواده باشد مراجعه كنيد و تكليف خود و ايشان را روشن كنيد ادامه اين وضع به صلاح شما و پسرعمويتان نيست.
    + الف 

    دوست پسر با احساسات دختر بازي ميکند

    همه ميدانيم براي دخترهادوست پسر به منزله شوهر اينده اوست

    اما براي پسر ها اينطور نيست و اين باعث ضربه عاطفي شديدي به دختر بيچاره ميشود.

    + mgh 

    سلام. راستش من بعد از 4 سال رابطه پنهاني با دختر عمه ام در حالي که 3 ماه ديگر اين رابطه 5 ساله ميشود از سوي او دارم خط ميخورم! من که بعد از اين همه مدت تمام تلاش خود را براي بدست آوردنش انجام دادم و حال با اندکي دارم از بين ميروم.

    اين در حالي است که با طرح اين موضوع در پيش عمويش که مشاور خانواده است آغاز شد... من قبل هم با مادرم در ميان گذاشتم اما آنها دغدغه کار را بيان ميکردند و بعد تاييد نشدن از سوي پدرش...

    من اين را قبول دارم که به اندازه آدمها اخلاق و احساسات و روابط وجود دارد اما راستش خيلي جا خوردم.

    برام دعا کنيد

    من خيلي دوستش دارم اما حتي وقتي از من درخواست سفر ميکرد قبل از سفر خودمو کنسل ميکردم و ...

    نميدونم چه فشاري رويش بود. شايد اصرار پدرمادر براي ازدواج شايد خسته شدن از من ولي از احساسات هم خبر داريم و ميدانم نميتونه به اين راحتي من را در مضيقه بگذارد. و مهلت 2 روزه براي بيان خانواده ها قرار دهد.

    قبلا هم از خاستگار بهتر داشت. اگه تمايل داشتيد من براي مصاحبه حاضر هستم. برام پيام بگذاريد تا راحتتر با هم در جريان قرارتان دهم

    پاسخ

    سلام.شايد با چند خط نوشته شما نشه به راحتي اظهار نظر كرد ولي فقط مي تونم بگم از اينكه اينقدر آزرده شديد متأسفم اميدوارم به زودي جبران شود.اميدوارم از اهداف بزرگ زندگيتون باز نمونيد.

    باسلام به موضوع داغي اشاره كرديدبامطالعه مطلبتان اين آيه به ذهنم خطوركرد(ازچيزهايي نپرسيدكه اگرآشكارشودموجب ناراحتيتان ميشود)البطه انسان بايدشريك زندگيش را آگاهانه انتخاب كندولي بعدازاطمينان ازطرف مقابل گذشته هارابايدفراموش كردچراكه ملاك حال افراداست
    پاسخ

    سلام.ممنون كه به جايز نبودن تجسس اشاره كرديد البته به شرطي كه ظرفيت پايبندي به آن در فرد وجود داشته باشد.