• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : رسمش اين نبود
  • نظرات : 8 خصوصي ، 141 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ليتيوم 
    تا حالا به اجبار فکر کردي؟ به اينکه چيزي بهت تحميل بشه بدون اينکه بهش ذره‌اي علاقه داشته باشي؟
    باباي من مسلمون بود پس من هم مسلمون شدم. اگر هم بگم نيستم که سرم ميره بالاي چوبه‌دار.‏..پس بله! عکس ميذاري از جوانان مسلمان کانادا که خودشون انتخاب کردن و بعد عکس ميذاري از جوانان مسلمان ايران که هيچ‌کدومشون انتخاب نکردن و بعد ميزني روي دستت که هي‌واااي من! اين رسم‌اش نبود...
    اتفاقا همين رسمش است. چند نفر رو به جرم ارتداد دار زدن؟ چند نفر از اون‌ها خودشون مسلمون شده بودند که بعد برگردن؟آقاي قرائتي در توجيه حکم ارتداد ميگه که فلاني سوار يه کشتي شده و وسط اقيانوس هست. حالا نمي‌تونه از اين وسيله‌ي نجات پياده بشه و فکر کنه زنده ميمونه... باشه قبول. خوب حالا بچه‌ي فلاني که خودش سوار اين کشتي نشده و توي اين کشتي بدنيا اومده چرا بايد با يه چوب رونده بشه؟ شايد دلش مي‌خواست سوار يه کشتي ديگه بشه. شما به چه حق يارو رو زورش ميکنيد؟ اگر بجث زور کردن بود که خدا همراه با هر پيامبر يه‌دونه ديو هم مي‌فرستاد که به همه زور بشه آآي ايمان بياريد. اصلا اين رو غريزه مي‌کرد. چرا اين همه زحمت به پيامبر‌هاش داد؟ چرا از اول زوري نکرد؟
    بله! اين رسمش نبود ولي ما اين رسم و قاعده رو بهم نزديم.
    در ضمن چرا عکس اون دختره که با چادر داره آب‌بازي ميکنه رو سانسور کردي؟
    پاسخ

    اقاي يا خانم ليتيوم، شما از کجاي دل مردم ما خبر داريد؟ که سريع همه را به يک چون مي رونيد و ميگيد مسلمان نيستن! وجه اشتراک همه ما اعتقاد به يک خداست! غير از اين است؟! نه خدا ميگه به تقليد پدر مسلمانت مسلمان باش و نه پيامبر! و من هم اصلا به دين تقيليدي اعتقادي ندارم! انسان اگر ميخواد وارد ديني بشه بايد با درک و تحقيق اون دين رو قبول کنه، اما اينکه در کشور اسلامي يک سري قوانين مربوط به همون کشور اجرا ميشه که چيزه غير قابل هضمي نيست که سريع جبهه ميگيريد؟