• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : رسمش اين نبود
  • نظرات : 8 خصوصي ، 141 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خرمدين 
    حالا خدا را شکر ايدئولوژي شما بعد از سي سال مملکت را در تمام زمينه هاي اقتصادي و اخلاقي نابود کرده و جامعه را در معرض فروپاشي قرار داده است و در حال فتح تمام رتبه ها در دنيا از آخر هستيم، اگر واقعا کاري کرده بود چقدر از مردم طلبکار بوديد؟ شبانه روز با تمام رسانه ها عزاداريهاي ايدئولوژيک و مذهبيتان را به زور به خورد همه ميدهيد، قوانين مذهبيتان را حقنه ميکنيد، تمام سال مال شما، اصلا فرض کنيد سند ششدانگ اين مملکت را به اسم شما و چند هزار نفري که در نمازجمعه تهران حضور دارند زده اند، بابا کرم کنيد، محبت و گذشت کنيد دو ساعت را هم براي بقيه مردم بگذاريد!! تماميت خواهي تا چقدر؟؟؟ سيري ناپذيري تا کجا؟؟؟
    اينجا جاي بحث نيست. بيشتر از اينهاش هم فايده نداشته است. فقط بدانيد عمر هيچ سيستمي ابدي نيست. بدانيد که با اين نوع برخوردها داريد بذر کينه و نفرت را از خودتان، ايدئولوژيتان و حتي مذهبتان را در دل اکثريت مردم ريشه دارتر ميکنيد! کينه و نفرتي که البته سازنده نيست و تنها ويرانگر است و تا همينجاش هم فکر کردن به ابعاد امروزي آن خودم را هم به وحشت مي اندازد! فکر کرده ايد اگر دوران عوض شود و مردم به جاي گذشت و عفو راه انتقام و مقابله به مثل را در پيش بگيرند چه ميشود؟
    فقط خواستم متوجه باشيد در اين وبلاگتان در بين گل و بلبل و پروانه مشغول ترويج و عميقتر کردن کينه و نفرت هستيد.
    پاسخ

    و باز هم توهم بي شمار بودن! اقا جان از طرف خودت صحبت کن. در آزادترين و دموکراسي ترين کشورها هم قانون وجود دارد، و آن آمريکايي که از او سنبل دموکراسي ترين کشور ساخته ايد، تعطيلات رسمي به مناسبت کريسمس دارد! و ايران هم مثل مابقي کشورهاي ديگر براي خودش قانوني دارد.