• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : رسمش اين نبود
  • نظرات : 8 خصوصي ، 141 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خرمدين 
    خواهر عزيز، شما در جواب بنده پاي آمريکا را وسط ميکشي و بعد که بنده به آن ميپردازم ميگوييد آمريکا به ما چه ربطي دارد؟ اگر ربط نداشت چرا به جاي جواب منطقي به مثال از آن متوسل شديد؟
    در ضمن اسا تفکر مذهبي بر گزاره هاي مطلق بنا شده است و در نتيجه ديد مطلق انگار به انسان ميدهد، شما چطور تمايل به خاکستري ديدن و دوري از مطلق ديدن پيدا کرده ايد و به همه توصيه ميکنيد؟ تا حالا نسبي گرايان و نسبي بينان که در کفر و ضلالت بودند چطور قضيه عوض شده است؟ شما توصيه ميکنيد همه جا و همه سيستمها را نه سياه و نه سفيد ببينيم، آيا شما خودتان به رفتار اين جوانان همينطور نه سياه و نه سفيد نگاه کرده ايد که ذره اي حق، به اندازه دو ساعت شاد بودن برايشان قائل نشديد؟ شادي اينها هم بايد با بخشنامه و مقررات اعلام شود و مثل عيدهاي مذهبي شما سر ساعت مشخص دگمه اي را بزنند و شاد شوند و سر ساعت هم تمام کنند و نحوه آن را هم در بخشنامه مشخص کنيد؟
    تيتر مطلبتان اين است که اين رسمش نيست! رسم يعني چي؟ غير از اين است که رسم چيزي است که خود مردم روي آن توافق ميکنند؟ رسم را هم از بالا بايد براي مردم بخشنامه کنيد؟
    ما که هيچ، عليرغم تلاشي که براي گرفتن ظاهر شيک داريد ميدانم که وجود ما هم برا شما غيرقانوني است ولي به اين سوالات براي خودتان جواب بدهيد!
    پاسخ

    من فکر نمي کنم اينقدر مبهم صحبت کرده باشم که هر کسي اينقدر به آن شاخ و برگ مي دهند! يکي سياست را پيش مي کشد، آن يکي به فلان شخص مملکتي فحش مي دهد، ديگري با چه آب دهاني مي گويد آمريکا را ببين ....يعني چون يک مذهبي اين مطلب را نوشته نه مي فهمد انسانيت يعني چه! نه معناي شادي کردن را مي فهمد! مخالف هرچي آزادي ست! و فقط حرف ش زور است؟!که با کنايه مي گوييد اين سوالات را به خودتان جواب دهيد!