• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : رسمش اين نبود
  • نظرات : 8 خصوصي ، 141 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شهروند 
    در عجبم که اگر تمام اين واکنش‌ها به ماجراي آب‌بازي جوانان از سر اسلام‌خواهي و احساس مسئوليت اجتماعي بوده چطور درباره خبري که همين چند روز پيش در مورد رتبه دوم ايراندر مصرف مواد مخدر منتشر شد هيچ موضعگيري اي از سوي دوستان اسلام‌خواه مان مشاهده نمي شود. چرااين موضع گيري‌ها صرفا درمواردي مشاهده و ملاحظه مي‌شود که تقصيري متوجه دولت و نهادهاي عمومي نيست.
    مسئله آب بازي اين قدرپايه‌هاي اسلام را به خطر انداخته که اين سيل واکنش را به همراه داشته است. اين پديده پديده‌اي رايج و متداول در ايران بوده واتفاق ويژه‌اي نيافتاده است. آب به عنوان يکي از عناصر اصلي تفريح و فراغت ايرانيان پيشينه ديرينه دارد و کافي است شما به مناطق ييلاقي هر يک از شهرهاي ايران سري بزنيد تاببينيد مردم چطور از اين عنصرطبيعي براي فراغت استفاده مي‌کنند. آب بازي در سواحل شمالي و جنوبي و تمام رودخانه‌هاي ايران پديده‌اي شايع است وانتصاب صفاتي مثل بي حيايي و ... يامستمسک قرار دادن اين پديده براي کوبيدن جوانان طبقه متوسط اجحاف و ناجوانمردي است.
    علي رغم اين که موضع شما را مشفقانه مي‌بينم اما همچنان يکمساله در نوشته‌هاي شما مشخص است و آن نوعي خود بر حق‌بيني بنيادين است که متاسفانه بر ذهنيت اکثر کساني که از پايگاه دين جامعه را انذار مي‌کنند ديده مي‌شود. براي لحظه‌اي هم که شده حداقل طرف مقابل راهم واجد حق بدانيد ومنطق گفت و گو را جايگزين منطق حکم کنيد شايد اين طور بشود به تفاهم رسيد.