• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : رسمش اين نبود
  • نظرات : 8 خصوصي ، 141 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيرين 
    الان يه جوابي ازت خوندم :
    حسنت به حفظ دين شان در آن کشوري که اين چيزها برايشان معنا ندارد! احسنت به خويشتن داري شان در جايي که همه چيز براي شان مهياست! احسنت به حجاب شان در جايي که حجاب برايشان مساوي با تحقير است.
    خواستم فقط بگم، در اين کشور همه اديان از جمله اسلام محترم شمرده ميشه.من روزه نميگيرم ولي غير مسلمونهاي به زعم شما کافر امروز همه به من با لبخند رمضان مبارک گفتند چون ميدونند در کشوري که اکثريت با مسلمانهاست زاده شدم.اون خويشتنداري هم که ميگي وقتي معني پيدا ميکنه که همه چيز ممنوع و تحت کنترل باشه. وقتي همه چيز به شدت عاديه نيازي خويشتنداري کني که مثلا به ساق پاي کسي نگاه نکني، اصلا برات ميشه مثل شاخه درخت از فرط عادي بودن. و آخر اينکه حجاب به هيچ وجه در کانادا با تحقير مساوي نيست. در همه محيطهاي کاري خانمهاي با حجاب با مليتهاي مختلف حظور دارند و حتي وقتي دقت ميکني ميبيني در همه تبليغهايي که ميخواد مثلا ملل مختلف رو نشون بده-پوستر يا برنامه تلويزيوني- حتما يک محجبه هم توش هست. دختر جان حرف باد هوا نيست ،مخصوصا وقتي مخاطبت ميشن آدمهاي وب خوان از همه جاي دنيا.
    پاسخ

    تو همون کشور کانادا دوستم دماغش بخاطر حجابش شکست، و الان که دو ساله برگشته ايران هنوز که هنوزه مشکل تنفسي داره. تو همون کشور يکي از اشناهامون رو به تي وي دعوت کردن و به خانم ش روز زن هديه دادن ولي به ماه نکشيد جنازه شوهرش رو اوردن دم خونه شون، و اگر پا در ميوني سفارت نبود جنازه ش هم به ايران بر نمي گشت.
    من در کامنت هاي پست قبلي کلي در اين مورد توضيح دادم ولي باز هر چي هست به قول شما جواب يک بحث حضوري رو نميده. شيرين جان همه جا بد و خوب داره.