• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : من و تو، ما و کالا‍!
  • نظرات : 5 خصوصي ، 81 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مائده ايماني 
    نوشته? شما رو يک نفر در گودر با نوت قابل توجه و جالبي شر کرده بود. فکر کردم خوبه شما هم اين نوت رو بخونيد. من هم با نويسنده نوت موافقم

    خوب نويسنده اين وبلاگ حتما در جريان هستند که دشمنان داراي دلار به بازار مصرف نگاه مي کنند و سرمايه گذاري مي کنند ..از دشمن که بواسطه دشمن بودنش توقعي نيست (حالا بگذريم از اينکه همين دشمن بدتر از اينو برا کشور خودش توليد و پخش مي کنه) ولي بايد ديد چرا بازار مصرف اين برنامه هاي مبتذل در جامعه اسلامي به اين اندازه بالاست؟چرا دوستان در داخل کشور نهايت تلاششون براي درک و حل اين مساله به جنگ در پشت بام ها خلاصه شده؟! چرا وقتي مردم ديگر کشورها دسترسي آزاد به انواع و اقسام برنامه هاي مبتذل دار ند , سرانه مطالعه کتابشون بيشتره ؟! آمار جراحي هاي زيبايي زنان در اون کشورها به مراتب از ايران کمتره و حتا ميزان آرايششون در خيابان؟! واقعا نتيجه تربيت چندين دهه اي و رسانه ملي و سينماي ايران منجر شده به تغيير جايگاه زن از کالا به انسان؟! چرا نتونستيم نوع نگاه به زن و جايگاه انسانيشو در اين 30 سال که همه چي در اخيتارمون بود تغيير بديم ؟!چرا در جامعه امروز زنان محجبه هم از مزاحمت هاي خياباني در امان نيستند؟!
    پاسخ

    سؤالات مطرح شده توسط ايشان سؤالات مهمي هستند. اما جايگاه طرح آنها اينجا و از يک بلاگر که بيشتر از اين قدرتي ندارد و در کنار اين پست که همه سطح محتوا و مخاطب آن را مي دانيم نيست.