• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : حجاب بهانه اي براي برقراري صلح جهاني
  • نظرات : 19 خصوصي ، 119 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داود(آزاديخواه 
    آمار کامنتدوني نشون ميده که 6 کامنت گذاشته شده ولي فقط دو کامنت تاييد شده. و اين يعني 4 کامنت تاييد نشده اند. اميدوارم اين رو سانسور نکني.  بايد عقايد مختلف مثل همين آمريکا بتونند در هر کشوري از جمله ايران مجال ابراز پيدا کنند. نه اينکه به دليل اينکه اقليت حاکم بر آن کشور ناتوان در اثبات حقانيت خود و پاسخگويي و رديه نويسي بر سخنان فرد مقابلشون هستند، به پاسخهاي غير کلامي مثل سانسور و باتوم و سرکوب و فيلترينگ و پارازيت روي بيارند.
    خب بايد به اين آزادي موجود در اين بلاد ايمان*(آمريکا) احترام گذاشت و رشک برد و اميدوار بود و دعا کرد که رژيمي جايگزين رژيم سرکوبگر کنوني ايران شود تا ايرانيان نيز بتوانند از برکت شبيه اين آزادي بهره ببرند.
    تا  "فيس بوک" و فلان و  بقيه شبکه هاي اجتماعي در آن فيلتر نباشند .
    مردمش نيز بدون ترس از دستگير شدن بتوانند شبيه همين حرکتي که آمريکاييها با برخورداري از آزادي، در فضاي مجازي به آن مبادرت ورزيده اند را  نسبت به هر آنچه به آن انتقاد دارند انجام دهند.
    حرکت انتقادي مجازيشان را مثل همين امريکاييها آزادانه بتوانند در دنياي واقعي  و در خيابانها نيز انجام دهند.
    و البته به کهريزک و زندان فرستاده نشوند و برايشان پرونده هم نسازند و باتوم هم توي سرشان نخورد و مورد هجمه تبليغاني رسانه هاي حکومتي و نوچه هاي قلم به مزد حکومت هم واقع نشوند.
    مردمش به خاطر حتي يه آب بازي ساده مورد حمله و سرکوب واقع نشوند.
    --------------
    منظورم از بلاد ايمان همان کشورهاييست که مسلمونها يا عده اي از مسلمونها به اون "بلاد کفر" ميگند.  چون در اونجا اخلاق مداري و خداشناسي که در اخلاق افراد ظهور پيدا ميکنه بيشتر حاکم هست(دست کم نسبت به مملکت زير سيطره جمهوري اسلامي) بنابراين درست تر اين است که آنها را بلاد ايمان  لقب بدهيم نه "بلاد کفر"