• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : invisible hijab
  • نظرات : 15 خصوصي ، 124 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما خواهر گرامي

    زيارت شما قبول

    مطلب شما و كامنت دوستان را خواندم . هر كدام از مطالب مندرج داري نقد و بررسي ست .

    آنچه كه دين مبين اسلام پيرامون حجاب بيان داشته است بسيار روشن و شفاف است . و در آيات و روايات بوضوح بدان اشاره كرده است . همانطور كه يكي از دوستان در كامنت خود عنوان داشته بود ، حدود حجاب شرعي يك خانم در دين مشخص و به شفافي بيان شده و موظف به رعايت آن نموده است . اما بيش از آن را(استفاده از پوشيه و . . . ) واجب و . . . ندانسته است و اين بستگي به افراد دارد كه چه حجابي را برگزينند . اما اگر خانمي از پوشيه و . . . استفاده نكند هرگز مورد نكوهش قرار نخواهد گرفت و بعبارتي بر خلاف قوانين شرعي عمل نكرده است .

    لذا ضمن احترام به نظر شما ، بايد عنوان دارم كه شما در نوشته خود قدري نسبت به خواهراني كه از پوشيه و رو بند و . . . استفاده نمي كنن كم لطفي و به نوعي اين افراد را متهم به . . . نموده ايد كه فكر نمي كنم صحيح باشد و نبايد اينطور فكر و متصور بود كه كساني كه از پوشيه و روبند و ... استفاده مي كنن از معصيت و . . . مبري و كساني كه از پوشيه و روبند استفاده نمي كنند افرادي گناهكار و . . . هستند . مضاف بر اينكه يكي از جوارحي كه در قرآن به حجاب آن توصيه و تاكيد شده است حجاب چشم است . و چه بسا هستند كساني كه داراي پوشش ظاهر هستند تا از نگاههاي ديگران در امان باشند اما حجاب چشم ندارند (البته قصد جسارت به كسي را ندارم) .

    البته در اين مورد (حجاب و نوع پوشش اسلامي و . . . ) بسيار گسترده ست كه مي بايست كارشناسان و فقها و عالمان ديني در اين عرصه بيان مطلب نمايند

    انشالله در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) موفق و مستدام باشيد .

    يا علي مدد . التماس دعا