• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : يوسف ثاني
  • نظرات : 7 خصوصي ، 35 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام
    منطقي بود ! اتفاقا من فکر مي کنم يکي از دلايلي که باعث شد فيمينيسم در دنياي اسلام گسترده شود و به طور مستقيم يا غير مستقيم از طرف اسلام ستيزان پرورش يابد اين بود که نهضت هائي رو که به دنبال احقاق حقوق و شناساندن چهره واقعي زن به دنيا بودند ( مخصوصا د رجوامع مسلمان ) را در هياهوي اعتراضات ، تحصن ها و داد و بيداد هاي فيمينيست ها گم کند و در کل وجه هر که را که به دنبال شناساندن "آنچه زن بايد باشد " تخريب کنند .
    البته يک نکته رو هم بايد توضيح بدهم . اتفاقا در تاريخ آمده که زينب کبري (س) در قبل از عاشورا هم خطبه خوانده و د رجامعه آن روز صحبت هاي آتشين ايراد کرده به عنوان مثال در نزديکي شروع جنگ جمل به خانه دختر عمر رفت و در ميان هلهله و جشن و سرور او ، او را به گفته هاي پيامبر تذکر داد و صحبتي قرا داشت وي قبل از عاشورا به عقيله العرب مشهور بود و مردم آن روز شبه جزيره او را علي ابن ابي طالب (ع) در آئينه تانيث مي شناختند .
    در زمينه يوسف ثاني هم بايد بگويم : بحث عدم اطاعت قلبي مخصوص زمان ما نبوده و نخواهد بود . ائمه هدا هم از اين دو روئي برخي شيعيانشان رنج مي بردند و اينکه دفاع از مولا ملعبه زبانشان بود . نمونه بارز خود عاشورا و يا حتي زمان امام صادق (ع) و داستان تنور آتش .... در عصر ما که جاي خود دارد .... اما ... اما اگر کسي امروز نشان داد که از ولايت حمايت مي کند لياقت خواهد داشت که در صبح فردا به ياري او بشتابد ... تمرين ماست در زمان صلح و اينکه در روز حادثه چند مرده حلاجيم ؟!!!....
    يا علي ...