• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : يك كوره اجتماعي
  • نظرات : 6 خصوصي ، 15 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + eddieneed 

    همايش «تقدير از چهره‌ي ماندگار مفاسد اقتصادي» از سوي جنبش عدالتخواه دانشجويي با همكاري بسيج دانشجويي دانشكده‌ حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران عصر سه‌شنبه در دانشگاه تهران برگزار شد.


    در ادامه مراسم مجري اين برنامه اعلام كرد: از آنجا كه شهرام جزايري نتوانست به اين مراسم بيايد، نماينده ايشان پيام وي را به اين مراسم رساند.

    سپس پيام نماديني از سوي جزايري خوانده شد كه در بخشهايي از آن آمده بود:

    اي مردم جالب ايران!

    اكنون كه به قدرت پروردگار و بهره‌گيري از افراد غافل در اينجا هستم خدا مي‌داند كه اين مدت مثل قرنها به من گذشته است. مي‌خواهم به اطلاعتان برسانم كه در اين مدت در هتل اوين بودم، حتي يكبار هم نتوانستم نماز را به جماعت بجا آورم و گاهي به مدت دو ماه نيز از خانواده‌ام دور بودم. بجاي قهوه به من چاي مي‌دادند وسرعت اينترنت نيز همواره پايين بود. بعضي‌ مرا متهم كردند كه من چت مي‌كردم اما خدا شاهد است كه سلول انفرادي براي من همچون دفتر كارم بود. ولي نبايد هيچگاه مايوس شويم، بخاطر همين من به چيزهاي خنده‌دار فكر كردم و خواستم در جلسات دادگاه شركت كنم و حتي پيشنهاد كردم كه دادگاه را جدي‌تر برگزار كنند تا حوصله‌ام سر نرود.

    من از ايران نمي‌روم و هيچ‌جا را به ايران ترجيح نمي‌دهم و از همه شما دوستان متشكرم كه بدون هيچ چشمداشتي از من تقدير كرديد.

    در پايان اين مراسم تنديس چهره ماندگار مفاسد اقتصادي از سوي مهدي بلوكات سخنگوي اتحاديه‌ انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌ها و اميرجليلي‌نژاد دبير جنبش عدالتخواه دانشجويي به نماينده شهرام جزايري اهدا شد.

    هم‌چنين پلاكاردهايي با نوشته‌هايي چون « قوه قضاييه: اقتصاد را درست مي‌كنيم!، دولت: با مفسدان برخورد مي‌كنيم!... پيدا كنيد پرتقال فروش ‌را!»، «شهرام جون دوست داريم!، از طرف جمعي از طرفداران خروج سرمايه‌هاي اقتصادي»، ....و همچنين فرازهايي از نهج‌البلاغه و همچنين عكسي از شهرام جزايري ديده مي‌شد.

    در ادامه‌ مراسم نيز برخي دانشجويان اشعاري را در رابطه با شهرام جزايري خواندند كه با تشويق حضار روبرو شد.