• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : افتخار آميزيم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 52 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      
     
    ...و اين يعني الباقي نظرات کشک...
    عالي بود اينجاش

    کاش نظرات اسلام ( که آقا نماينده ناب ترين نوع اونه)در مورد خانواده ،خانه داري و جايگاه زن در خانه توي جامعه ما جا بيفته. بعدش ديگه فمينيست ها بايد برن سماق بمکند!
    + eddieneed 
    انشالله روزي برسه همه خانم بشن!
    + ميرزا 
    اگر فمينيستها و رژِم پهلوي نبود همين رهبرت داشت حرفهاي اون رهبر فقيدت رو در مورد زنان ميزد و معلوم نبود وضعيت زنان چطور بود.پس بريد فمنيستها اين مظاهر تمام عيار زن رو دعا کنيد. اگر نبودند شما خودتون رو انسان هم حساب نميکرديد چه برسه به زن و چه برسه به اينکه به خودتون اجازه بديد به اين فکر کنيد که حق و حقوقي هم داريد.
    خانم کوچولو مشکل شما و مرتجعين اين هست که يه مقدار عادت داريد در برابر تمدن و تکنولوژي و حقوق بشر مقاومت کنيد تا در برابر اون گردن بنهيد.براي نمونه وقتي که ويدئو به بازار ايران اومد حکومت قدغنها و سلب آزاديهاي شما اونچنان بگير و ببندي براي استفادش راه انداخت که وقتي کسي ميخواست اون رو از خونش ببره بيرون، اون رو لاي پتو ميپيچيد و جابجا ميکرد. گذشت تا اينکه مرتجعين مجبور به گردن نهادن به خواست مردم در استفاده از اين تکنولوژي شدند و تمدن و مردم اونها رو در اين زمينه رام کرد طوري که اون رو بعد از مدتي حتي توي بوق حکومت هم تبليغ ميکردند. خب شما ببينيد اون بگير و ببند کجا و تبليغ رسمي اون توي بوق حکومت مرتجعين کجا. در مورد ماهواره هم همين بساط رو اين حکومت شما که از سايه خودش هم ميترسه راه انداخت. بگير و ببند و جريمه کن و مزاحم مردم شو و برو روي پشت بونها و ديش جمع کن و ديش له کن و از اين وحشي بازيها. بعد از مدتي ديد نه خير همه پشت بونها آراسته به وجود ماهواره شد، مجبور شد از دلقک بازيهاش تا اندازه زيادي دست برداره . حکايت زن و حقوق زن هم همينجوريه. اگر زماني ميگفتند زنان حق راي هم نبايد داشته باشند، زماني ميرسد که به برکت وجود فمينيستها حکومت مرتجعين ميگه بايد برابري حقوق بينشون باشه.و شما در اون زمان با ذوق و شوق اين برابري رو جشن ميگيريد بدون اينکه به خودتون بگيد اي بابا اين همون چيزي بود که مدتها پيش فمينيستها دنبالش بودن و مخالف عقايد و نظرات من بود پس چرا دارم جشنش رو ميگريم؟
    پاسخ

    :) حق رأي را فمينيست ها به ما دادن :) استفاده کرديم .
    + زهرا 


    تشتت درسته

    نه تشطط

    پاسخ

    ما هر دو مدلش را ديده ايم :)
     <      1   2   3   4