• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : افتخار آميزيم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 52 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + هايده خان 
    گوگوش وا ون يارو هايده بدبخت دستاورد هنري رژيم خونخوار وحرامزاده پهلوي که با اوج بي هنري افکار مغشوش وعاجزانه خودشان را درغالب هنر به خورد مردم ميدادند را ميگوييد... البته درست ميگوييد شان شما همان زنان فاسد بي دل جرات هنرمند بي هنر هستند که البته از شما که ظاهرا قسمت اعظم هنر زن را رقاصي خوانندگي ونوازندگي وبرده جنسي شدن براي منافع شخصي خودتان ميدانيد همچنين چيزهايي بعيد نيست......
    + هايده خان 
    آق ميرزا اصلا همين که هست ناراحتي بر خودتو دار بزن..
    + به دنبال حقيقت 
    جناب ميرزا با اين نگرشي که تو به زن داري و دوست داري که زنان مانند برده جنسي براي شما باشند آيا حاضري مادر خواهر خودت بدون حجاب يا مثلا برهنه به خيابان بيايند تا امثالشماها متوجه وجود آزادي در ايران به سبک شما شوند يا ميپسندي که مادر وخواهر يا همسرت با مردان نامحرم رابطه جنسي برقرار کنند........
    + ميرزا ديكتاتور 
    البته آقا ميرزا آزادي که هست منتها آزادي که شما ودوستانتان براي کشتن وتجاوز کردن وسلاخي کردن مردم و بمب گذاري وکشتن وبردگي براي زنان باشه نيست در واقع همچين آزادي در هيچ کجاي نيست پس اينقدر آزادي را فداي هوسبازي خودت نکن يا برو خودت را بکش
    + ميرزا ديكتاتور 
    امثال ميرزا چون که نميتوانند حجاب زنان را ببنند مانند جد دزدشان پهاوي هاي حرامزاده دزد بي کفايتشان ميگويند که زن حقوقش نقض شده است نه جناب ميرزا نقض نشده بلکه تو مانند آن رضا خان شهوتران دوست داري که زنان براي شما همانند مغازه بقالي باشند که هر وقت اراده کردي بروي و هر کدام را خواستي انتخاب کني و اگر زنان حجاب بکنند شما مانند زنها ي زاهو داد وبيداد را ميانازي وميگويي اين کشور آزادي نيست.
    + گوگوش بي هنر بدبخت 

    براي ميرزا

    من فکر ميکنم آن کسي که نگاه شهوتران و ابزاري و پايين تنه به زنان داره خود جناب ميرزا است چون مثل اينکه خيلي علاقه داره روبند از صورت زنان برداشته بشه واونها از به اصطلاح اون پارچهاي که دور خودشان پيچيدهان بيرون بيايند اصلا خانمها چادرشان را در بياورند اون وقت چه اتفاقي براي امثال ميرزا ميفته اتفاقا نه تنها باعث پشرفت نميشه همان طور که در غرب نشد بلکه امثال ميرزاهاي هوسباز بيشتري که علاقه خاص به شهواتشاني از طريق روابط نامشروع دارند زنان ايران را مورد تعدي قرار دهند.

    + ميرزا 

    4219اگر درصدي از اون توجهي رو که با پارچه پيچ کردن خودتون داريد نسبت به رذائل اخلاقي مثل دروغ حساسيت داشتيد و به جاي اينکه وقتي فلان فرد با دختري دست ميده کفن پوشان توي خيابون بريزيد يا براي ميليونها زن نيمه حجاب در کشورتون درخواست مرگ کنيد و خواهان مرگ اونها باشيد(چون شعار مرگ بر کسي فرستادن يعني فرد شعار دهنده خواهان مرگ اونهاست و به اين ترتيب اين افراد تمايل به جنايت عليه بشريت دارند و بايد محاکمه بشند)راه بيفتيد توي خيابون و به يکي مثل رييس مزدور حکومتتان بد و بيرا بگيد يه کم دين دارانه تر رفتار کرديد. شما خودتان سرسپرده حکومتيد نبايد که دينتان حکومتي باشد.

    + ميرزا 

    "زن کالا و جسم تزئيني نيست که با قِر ! دادن و صدا در گلو انداختن ارزشش نمايان شود! زن بيش از آن چيزي ست که شما در ذهن کوچک تان بگنجد! اگر ارزش زن به آن چيزي که تو الان از او تعريف ميکني ننگم مي آيد که خود را زن بنامم!"

    زن ارزشش به اين چيزها نيست ولي هيچ ضد ارزشي هم اين چيزها براش نيست بلکه حتي اگر در اونها مهارت داشته باشه به دليل اينکه خودش يکي از اقسام هنر هست همانند هر هنرمندي به ارزش زن ميافزايد ولي افکار زن ستيزانه و زن عورت بينانه شما متاسفانه به همه چيز پايين تنه اي و عجيب و غريب نگاه ميکنه و به زن توهين ميکنه و مسلمه که اين چيزها رو بر نميتابه.شما در محيطي بزرگ شديد که زن مساوي با مفسده معرفي شده و به زن اينجوري نگاه ميکنيد. اتفاقن چون زن خود را تمامن مفسده و عورت نميبيند و نسبت به خود اين نوع نگاه توهين آميز را ندارد و براي خود ارزش قائل هست هنر را از خود دريغ نميکند.به صداي خود به عنوان يک عنصر مفسده انگيز که نبايد شنيده شود نگاه نميکند همانطور که شما نگاه ميکنيد. عيب از شماست نه از آنها.

    هنرمندان بزرگ و مردمي اي همچون هايده و مهستي و ديگر هنرمندان زن که در قلب اکثريت مردم ايران جاي دارند و اکثريت بدون توجه به اين نظرات عجيب و غريب شما به صداي اونها گوش ميدند به خاطر همين افکار زن عورت بينانه شما کشور را تر کردند.وگرنه در کشور خودوشن به هنرنمايي ميپرداختند. اگر يکي از خوانندگان پر طرفدار لوس آنجلسي چه مردش چه زنش بياد ايران و کنسرت بگذاره جمعيتي که از شهرهاي مختلف براي حضور در کنسرتش ميرند چند برابر جمعيتهاي ساختگي و فرمايشي کاردستيهاي نخ نما شده رژيم( استقبالها و راهپيماييها) هست.

    هايده و ديگر زنان خواننده جانور هستند يا جنتي و خلخالي و ايادي و مزدوران حکومت که گراز وار به خوابگاهها حمله ميکنند و مردم را به گلوله ميبندند و در زندانها شکنجه ميکنند و تجاوز ميکنند و سرکوب ميکنند؟ و البته کسي هم کاري به کارشان ندارد چون خودي هستند و از خود حکومتند.

    + فمنيست اسلا مگرا 
    ميرزا خان
    همين مکتبي که مانند کف روي آب است و امثال شما نادانها از آنها دفاع ميکنيد ميدانيد تا بحال جان چقدر از انسانها را گرفته است.
    در ژاپن بمب اتم... در ويتنام نزديک به 700 ميليون کيلو گرم بمب را روي سر مردم ريخت يا در جنگ جهاني دوم نزديک به 40 ميليون نفر را به کام مرگ فرستاد و کشتار دسته جمعي مردم بوسني که اصلا زبانزد دهه اخير بود ... چرا حرف آنها را اينقدر بروي چشم خود ميگذاريد حرفهاي درست را بدون فکر رد ميکنيد... واقعابا اين افکار کجا ميخاي
    بري .....
    + يه ميرزاي توبه کرده 
    براي ميرزا
    شما چطور به حرف يه مشت مکاتب ساختگي مانند فمنيست و ....اين قدر گوش ميدهيد وآن را قبول داريد با آن که پر پايه آنهمه آزمايش وخطا طرح ريزيي شده اما حاضر نيستيدکه به حرف کاملا علمي وعملي صد درصد درست دين آسماني و دستورالعملي که خداوند براي حفظ آرامش انسان در قالب اسلام فرموده گوش فرا دهيد که احتمالا عنادي داريد يا مشکلي با خودتان ...
    + يه ميرزاي توبه کرده 
    آقا ميرزا
    پوچ بودن حرف شما واستادانتان موقعي مشخص ميشود که براي مثال در کشور ايالات متحده آمريکا (الگوي شما) که با وجود اينکه خود راصاحب مکاتب فمنيستي ودمکراسي ميداند در هر 5دقيقه (تقريبا ) 1تجاوز به عنف انجام ميشود يا حدود 90 درصد از زنان ارتش آمريکا مورد تجاوز قرار ميگيرند ويا در يکي از خيابانهاي آن 12 مرد به داخل خانه هجوم ميآورند وپس از تجاوز 12 نفر به زن آن خانه با اسلحه پسرش را وادار ميکنند که به مادر خود تجاوز کند وبعد مواد اسيدي را داخل چشم آن پسر ميريزند ومادرش را راهي بيمارستان ميکنندوبعد شما جناب ابله ميآييد وصحبت از حرارت بدن ميکنيد .
    در کانادا وقتي را که چند زن در تظاهراتي مورد دستگيري پليس کانادا قرار ميگيرند و بعد در آن زندان به آنها تجاوز مکرر ميکنند وبعد با تهديد ميگويند که اگر دفعه بعد شما را بگيريم آن قدر مورد تجاوز قرار خواهيمتان داد که پشيمان بشويد.آن وقت شما نگران حقوق بشر زنان ما هستيد . برو کشکت را بساب..

    + ميرزا 

    فمينيستها به زنان در ايران حق راي ندادند چون فمينيست سابقه زيادي در ايران نداره.حق راي رو پهلويها که تلاش زيادي در احقاق حقوق زنان کردند به زنان دادند و با مخالفت ملاهايي مثل خميني مواجه شد.اگر پهلويها نبودند و بلافاصله بعد از قاجار خکومت مرتجعين شما بر کشور حاکم ميشد زنان ايراني هنوز توي پستو داشتند روبنده هاشون رو کنار هووهاشون وصله ميکردند. در اين مورد توي چند کامنت قبلن توضيح دادم.

    مهم اين نيست که اسم کسي در ذهن دختران ما باشه يا نه چون بدليل آزادي زيادي که در ايران وجود داره(!) فمينيستها فعاليت رسمي نمتونند بکنند، مهم افکار اونهاست که در رفتار و خواسته ها و افزايش آگاهي و توقعات دختران و زنان ميتونيد ببينيد و تاثير زيادي گذاشته، حتي در پوششون.

    زن از نظر شما تمامن عورت و عنصري مفسده انگيز است که حتي صدا و حرارت بدنش هم مشکل داره. تعجب نکنيد يه جايي نوشته بود وقتي مردي ميخواد در جايي که زني نشسته بوده بنشينه بلافاصله ننشينه و بگذاره حرارت حاصل از بدن زن در اون قسمت که نشسته بوده برطرف بشه بعد بنشينه(خنده). نگاه شما به همه چيز زن پايين تنه اي هست.اين انقلاب بود که بهمون فهموند زن در نظر حکومت ابزار است و عورت. و حتي به اندازه اون زن عرب(اردن) هم براش ارزش قائل نيستند که پادشاه کشورش(ادرن) هليکوپتر شخصيش رو در اختيارش ميگذاره تا يکي از ويدئو کلوپهاش رو بسازه يا تمامي کشورهاي عربي که ارزش از رو مسواي با نخ و کاموا قرار نميدند.

    گوگوش و مهستي و هايده و ديگر خوانندگان زن اگر در ايران نيستند صداشون بين مردم ايران طنين انداز هست و آهنگهاشون رو گوش ميددند يا از روي نوار يا از طريق ماهواره. همان صداي زني که از نظر شما مشکل داره.

    اگر مسابقه رقصي اين هنر زيبا در ايران برگزار بشه باشکوهتر از هر کشوري زنان توي اون شرکت ميکنند. اينکه آزادي به اونها در اين زمينه داده نشده و "نميتونند" اين کار رو بکنند با اينکه "نميخوانند" کاري رو بکنند فرق ميکنه. يه مسابقه فکسني توي يه شبکه کم بيننده فارسي زبان ماهواره اي برگزار شد و زنان ايراني زيادي حتي از ايران! بلند شدند رفتند اون کشور تا توي مسابقه شرکت کنند. حالا شما ببين وقتي توي ايران برگزار بشه چه استقبال گرمي ازش ميشه.

    پاسخ

    زن کالا و جسم تزئيني نيست که با قِر ! دادن و صدا در گلو انداختن ارزشش نمايان شود! زن بيش از آن چيزي ست که شما در ذهن کوچک تان بگنجد! اگر ارزش زن به آن چيزي که تو الان از او تعريف ميکني ننگم مي آيد که خود را زن بنامم!

    اگر حق تحصيل و حق راي داري از برکت سر همين فمينيستهاست. اينو فقط دارم ميگم که حواس خودت باشه وگرنه اوني که فمينيسته و براي برابري کار ميکنه خودش ميدونه براي چي داره زحمت ميکشه.
    پاسخ

    :) بله بله متوجه شدم...
    به ميرزا
    اخي..ادم بعضي‌ها رو مي‌بينه دلش کباب مي‌خواد...واقعا فکر مي کني فمينيست‌ها بودن که به زنا احساس آدم بودن دادن؟...يعني در سوييس که مهد تمدنه و تا همين شصت سال قبل حق راي نداشتن زنا ادم نبودن...؟...منظورت از آدم‌نمايان شيرين عبادي و دار و دسته‌شه...؟..يک فمينيست رو نام ببر که تونسته باشه روي زنهاي اين ممکلت تاثير گذاشته باشه و الان اسمش توي ذهن دختراي ما جاگير باشه؟...اخه اگه امام نبود که الان گوگوش و مهستي و اين جک و جونورا الگوي تو بودن..زنا داشتن مثل ترکيه توي مسابقه رقص، صندوق عقب و طاقچه‌ بالاشون رو تکون ميدادن تا مطلوب مردان اداره کننده کمپاني‌هاي مد بشن...ماکسي ژوبت شده بود ميني ژوب و مايو دو تيکه و فکر مي کردي آزادي...اين انقلاب بود که بهتون فهموند زن جنسيت نيست...بهتون احترام داد..حالا هي نميخوايم چيزي بگيم ها...
     <      1   2   3   4      >