• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : افتخار آميزيم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 52 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + نفس لوامه ميرزا قسمت دوم 
    اصلا جناب ميرزا يكي از وزرا معروف پهلوي ملعون به دليل بيماري مقاريتي جنسي حاصل از رابطه با زنان فاسد به بيماري مبتلا شد و مانند جد حرامزاده اش به درك واصل شد بعد شما ميگوييد كه نگاه اسلام به زن پايين تنه است.!!!!!!!!
    + نفس لوامه ميرزا قسمت اول 
    امثال ميرزا هر كسي را كه حجاب داشته باشد به او لقب مزدور وامل ومرتجع را ميدهيد وقاتلين وفاسقين متملق ها وشاه پرستهاي بي اصل ونصب را لقب انسان كامل ميدهيدو به رضا خان كه به دليل بيماري از وزنش كه 40-50كيلوگرم كم شده بود وباز در آن زمان از شهوتراني با زنان فاسد خارجي دست بر نميداشت تا همه اين موارد به مرگ نكبتبارش كمك كردلقب فمنيست يا پسا ساختاگرا يا قهرمان ميدهد. اميدوارم با همان خوك كثيف مشهور شوي.......

    توهيني ديگر به قرآن ورسول الله...
    + دو جنسيتي ضد ميرزا 
    ميرزا طرفدار گوشگوب نه... گوگوش
    اولا مهندس گيج.
    ....شاتل فضايي از تركيب سوخت پر اكسيد هيدرو‍ژن وتركيب با اكسيد كننده هاي ديگر داره استفاده ميكنه كه ظاهرا به دليل نبوغ ذاتي شما از انسان و گلپر خانم.. ...بجاي سوخت شاتل استفاده ميكني اصلا بعيد نيست ...كه شايد اگر تو توي سازمان ناسا كار ميكردي حتي ميگفتي كه موقع پرتاب شاتل توي موتورش چند نفر اصلاح طلب از جان گذشته فوت كنند(بدمند) تا موتورش روشن شود ثانيا نابغه تو براي اينكه خودت كم آوردي داري براي اثبات حرفت ماري كوري وديگران را كافر ميخوني وآدمهاي مثل خودت را انسان متفكر.... كي اسلام همچين حرفهايي را زده براستي تو هم مثل خاندان پهلوي دروغگو ودزد وخائنيد كه براي اثبات حرفتان كذبتان به ديكتاتوري رضاخاني روي آورده ايد وتفكر خودتان را روي سلا حتان حمل ميكنيد...
    + ميرزا 

    گفتم که "من مثال از زن موفق و غير موفق و الگوي علمي و غير علمي نزدم انگار گيج ميزني" من نگفتم که گوگوش و هايده موفقند يا نيستند بلکه حرفي ازشون اومد و من ازشون دفاع کردم و تو که ديدي جوابي براي گفتن نداري خودت رو زدي به کوچه علي چپ طبق روش همفکرانت. گرچه اگر بخوايم از نظر اينکه زن موفقي بودند يا نه هم صحبت کنيم که بله البته که يک زن هنرمند موفق هست. همانطور که شجريان مردي نامدار و موفق در عرصه موسيقي و آواز هست هايده و مهستي و غيره هم صداشون ازشون هنرمندهاي بزرگي ساخت و هنرمند هم فرديست موفق در زمينه هنري.ولي چون شما مردسالاريد شجريان و ديگر خوانندگان مرد مشکلي ندارند و هنرمندند و کارشون درسته ولي از ديد زن عورت بين شما اين زنان هنرمند زير سوال هستند چون آواز ميخوندند و حجاب نداشتند و از اين چيزا و زن موفق از نظر کوته فکرانه شما بستگي به وزن چادر چاقچوري هست که دورش ميپيچه که البته نظر شما به درد جامعه متحجرين و مرتجعيني همچون خودتون ميخوره و دنيا اين نظرات توهين آميز شما نسبت به زن رو قبول نداره حتي جوامع مسلمان.

    من نميدونم شما مرتجعين چرا وقتي از آزادي و پيشرفت در غرب صحبت ميشه مستقيم ميريد سراغ پايين تنه. اين نشان از همون نگاه پايين تنه اي و البته کبک وارانه و تحريف گرايانه و خودفريبانه شما داره. زشته يه کم ديدتون رو بازتر کنيد. پيشرفت غرب همون چيزهاييت که تو اطرافت ميبيني و از اونها استفاده ميکني و بعد راه ميفتي و مثل کبک سرت رو زير برف خود فريبي که از طرف حکومتت برات باريده فرو ميکني و فحش و شعار مرگ بر بهشون ميدي. پيشرفت غرب همين اينترنتي هست که تو ميشيني پاش و لطايفت رو باهاش توي وبلاگ مينويسي همين کامپيوتر و تقريبن هرچه که دور و برت ميبيني که يا مستقيمن ساخت غرب و شرقند يا کپي برداري از ساخته هاي اونها هستند. بعله ببم جان اگر اونها هم مثل تو و همفکرانتون هنوز اندر خم زلفان مبارک بودند و به جاي بررسي اتم به بررسي رابطه بين حجاب و زلزله و فضولي در تمام امور فرعي و اصلي زن ميپرداختند که اوضاشون اين نبود و اين همه پيشرفت عظيم رو حاصل نميکردند که توي نمک خور نمکدان شکن بياي ازشون استفاده کني و فحششون هم بدي.شما مديون آمريکا و غربيد.

    اين چيزهايي که به قول خودت از تاريخ از اينور و اونور کپي کردي توي کامنتت از همون "کافر"ي که من براي ماري کوري بنده خدا آوردم نشات گرفت؟چطور شد تمام کامنتم رو بيخيال شدي حرفي نداشتي درموردشون بزني نه؟ از يه طرف ميبيني اين چيزهايي که گفتم همون افکار و نظراتت هست و از يه طرف هم ميگي اگر تاييدشون کنم که ميرم زير سوال که اين چه افکار و نظراتيست که دارم که اينچنين در مورد زن قضاوت ميکنه و حتي انوشه خانم و ماري کوري خانم رو زير سوال ميبره و از طرفي عقايدم رو هم که نميتونم کنار بگذارم و بگم نه اينطوري نيست پس يه راه قشنگ که شيوه من و همفکرانم در چنين مواقعي هست انتخاب ميکنم و اون هم تحريف کامنت، لوث کردن موضوع و منظور کامنت، طفره رفتن از قسمت بيشتر کامنت و خود را به کوچه علي چپ زدن و جواب بيربط دادن به کامنت هست.

    نگاهتون رو به زن از يک عنصر تمامن مفسده و پايين تنه تغيير بديد و نگاهي انسان ورانه بهش بکنيد که هم ميتواند فضا برود مثل انوشه و هم دانشمند شود مثل ماري کوري و بسياري ديگر و هم هنرمند شود مانند هايده. اينقدر هم دنبال کشف رابطه بين موسيقي حجاب و زلزله و آتشفشان با پايين تنه با موي زن نباشيد.

    همونطور که گفتم شما يه مقداري در برابر تمدن و هنر و "زن" مقاومت ميکنيد بعد در برابرشون از پاي درميايد همونطور که تا حدودي از پاي دراومديد پس چه بهتر که زودتر تسليم بشيد.

    پاسخ

    :)))
    و آنگاه که عذاب الهي همچون صاعقه اي نازل شود:
    + ميرزا 

    "من انتظار داشتم اقاي ميرزا اگر از زن غربي مثال مي زنن اسمي از دانشمنداني مثل ماري کوري ببرند نه گوگوش و مهستي! بعد به ما ميگويند زن را عورت مي بيني!!!"

    کوچولو من مثال از زن موفق و غير موفق و الگوي علمي و غير علمي نزدم انگار گيج ميزني. تو و دار و دسته همفکرت حرف هنرمندان ايران زمين مثل گوگوش و هايده و اينها رو به ميان آورديد من هم عرايضي عرض فرمودم.بعدش کوچولو اين افاضات من چه نقضي بر زن عورت بيني شما هست؟

    اون ماري کوري هم که از نظر شما مشکل داره چون اول اينکه "کافر"(!) بوده بنده خدا و در "گمراهي"(!) وفات فرمودند. دوم گناه نابخشودني بيرون بودن زلفان پريشان و عدم رعايت حجاب اسلامي رو به همراه خود به عالم باقي بردند

    خانم انوشه انصاري هم هستند البته ايشون که ديگه بدتر. از نگاه پايين تنه اي شما که بخوايم بررسي کنيم ايشون بيحجاب بوده که واويلا، با مردان نامحرم توي فضا پيما با هم بودند که واحسرتا، حتمن با هم هرر و کرر هم ميگفتند و ميخنديدند که ديگه اوضاع بيخ شد. در مورد خوراکيجات هم که انگار خوراکهاي توي شاتل به روش اسلامي تهيه نشدند مخصوصن اگه گوشت بوده. نماز و روزه هم که تعطيل. ساير اعمال مفسده انگيز که از ايشون ممکنه سر زده باشه مثل دوست پسري داشتن و پارتي مارتي رفتن و قر به کمر دادن هم که واويلاست. خب حساب ايشون ميشه بذار ببينم آها ايشون احتمالن در وسط جهنم هست جاشون توي اون دنيا.

    گل پر کوچولوي محجبه نازنازي حکومتي هم از وسط مسطاي بهشت براش دست تکون ميده ميگه نگفتم اون موهاي صاب مردت رو بکن تو. رفتي با دشمنان "نظام مقدس" ما همکاري کردي. آمريکاي خبيث فلان فلان شده جهانخوار شکمو رو به حکومت گوگور مگوري ما ترجيح دادي؟ الهي آتيشت تيز تر بشه، الهي هيزمت بيشتر بشه، الهي کچل بشي،الهي اون شاتل فضايي بشه هيزمت

    پاسخ

    زن موفق؟! نمرديم و معنا و مفهوم زن موفق را هم متوجه شديم! من مسلمانم، يک زن مسلمان!
    اگر منظورت از پيشرفت و موفقيت ، همان پيشرفت جهان غرب در لباس آزادي بي قيد و شرط است تا جايي که باشگاههاي براي برهنگان و همجنس بازان ايجاد شده و براي سگها و حيوانات ارث گذارده شده و هر روز پديده اي نو در ميکروژوب و مينوژوب ايجاد مي شود . و آن همه فساد اخلاقي که هيچ اقراري ندارد بايد بگويم که ، منِ يک زن مسلمان نه تنها با آن نمي سازم بلکه با قدرت تمام با آن مبارزه مي کنم.
    اگر سرت کمي در تاريخ باشد متوجه ميشوي که دين اسلام ، ملتها را احيا کرد . مگر همين اسلام نبود که ملتي پوچ و ناچيز را در جزيره العرب داراي همه چيز کرد ، تا آنجا که از همان سرزمين عقب افتاده ، علم ، دانش و اختراع ها را به جهان صادر شد و برخي نوشتند " آفتاب اسلام و عرب بر اروپا تابيد " و اقرار کردند به اينکه همين اعراب باديه نشنين ، پس از گرويدن به اسلام ، در تمام زمينه ها از خود پيشرفت نشان داده و در تمام اکتشاف و اختراع ها پيشگام بودند .
    بهتر است نگاهي کوتاه به تاريخ بياندازي و بعد نظر دهي! اين
    همان اسلامي ست که وقتي خطرش براي استکبارگران احساس شد قضيه اندليس را بوجود آوردند! همان اسلامي که دانشمنداني بس نامدار در جهان دارد، به عنوان نمونه : درجغرافيا و جهانگردي : رازي ، ابوعبيده بکري ، غرري ، ادريسي، ابن جبير و ابن بطوطه .
    2ـ در هيئت نجوم فرصد خانه هاي علمي بزرگ در طليطله ، قرطبه ، بغداد ، دمشق ، قاهره ، سمرقند و فارس بود .
    3ـ در هندسه : گوستا وبلوبون مي گويد : اروپا زينت ها معماري را از اعراب فرا گرفت و در برخي کليساها ي فرانسه ، عکسهاي حروف عربي که در سنگ کاري گذاشته شده بود ديده مي شد .
    4ـ در رياضي : " سدير " مستشرق غربي مي گويد : اعراب عنايت ويژه اي به علوم رياضي داشتند و آنان واقعا استادان ما رد اين زمينه بود ند " لئونارد البيزي " حدود 1200 رساله در " جبر " نوشت که از عرب آنها را فرا گرفته بود . حتي در کتاب " تاريخ العرب " مي نويسد : صفر که مشکلات بزرگ رياضي را حل کرده است ، از طريق مسلمانان به اروپا آورده شده است .
    5ـ در فيزيک : ابن هيثم استاد يان علم به شمار مي آيد .
    6ـ در شيمي ، صنعت ، زراعت و علم طب نيز همواره مسلمانان پيشگام بوده اند .
    فقط کافي است بدانند که تا امروز شفاي ابن سينا در دانشگاه هاي اروپا تدريس مي شود . اينها و خيلي از دانشمندان ديگر که با نوشتن هزاران جلد کتاب در زمينه علوم مختلف از علومي پرده برداشتن که دنياي غرب هنوز متحير است!
    تو از گوگوش و مهستي، پارتي هاي شبانه، بي حجابي، گلاويز شدن با نامحرمان، قر دادن در کمر، رقاصي و ... اينها حرف بزن و اينها را موفقيت بخوان و خوش باش!
    + http://www ديکتاتور ضد ميرزا 
    اين هايده خانم هنرمند مورد علا قه ميرزا کوچک خان وبگرد
    اينم گوگوش خانم هنرمند علافدوله به همراه مجموعهاي از
    پرت و پلاهاي ذهن مفلوک خودش

    آقا ميرزا !!!!!!ساسي مانکن را يادش رفته اضافه کند.
    آيا وا قعا اين هم شد کار ؟؟؟؟؟


    پاسخ

    من انتظار داشتم اقاي ميرزا اگر از زن غربي مثال مي زنن اسمي از دانشمنداني مثل ماري کوري ببرند نه گوگوش و مهستي! بعد به ما ميگويند زن را عورت مي بيني!!!
    + گوشکوب 
    آقا ميرزا از اين اين خانم گوشکوب چيز ببخشيد اشتباه شد ...گوگوش
    نواري چيزي داري به ما هم بدي ؟
    + ميرزا 

    تو حوري هستي يا غلمان؟ نکنه دو جنسي هستي؟چند تا اسم داري؟چرا اينقدر عصباني هستي؟ به هر حال آرامش خودت رو حفظ کن چون عصبانيت براي پوست صورتت بده. برو يه کم آهنگ هنرمند مردمي مرحومه مغفوره هايده(رحمت الله عليها) رو گوش کن تا عصبانيتت فروکش کنه

    اگر خواننده مرد ميپسندي آهنگ ابي و داريوش رو هم ميتوني گوش بدي.

    داريوش ميگه

    "امشب تو شهر چراغونه

    خونه ديوا داغونه

    عيد مردماست ديو گله داره ،

    دنيا مال ماست ديو گله داره ،

    سپيدي پادشاهست ديو گله داره ،

    سياهي رو سياهست ديو گله داره "

    اولا اين ميرزاي بيچاره فقط نماينده کوچکي از عده زياد افراديه که ديدگاه بي عزت نفسانه و نادرستي نسبت به زن دارند. بهترين راه اصلاح اين جور افراد هم افزايش عزت نفس و عوض کردن ديدگاهشونه. اينا و همچنين همه فمنيستها مشکلشون اينه که از بچگي هي شنيدن اين کار براي زن زشته، زن اينطوريه، مرد اونطوريه و به طور خلاصه دخترا موشن! و پسرا شيرن!!! و.... حالا هم به همين دليل ميخوان به اصطلاح از حقوق!!! زنان (و در واقع از عزت نفس از دست رفته خودشون) دفاع کنند. درحاليکه اگه از بچگي زن رو به عنوان يک انسان ارزشمند (به نظر من اگه بخوايم مقايسه کنيم، به مراتب ارزشمندتر از مرد، هر چند اصل انسانيته و زن و مرد نداره) و قوي (نه تنها از نظر جسمي، بلکه از همه نظر) بهشون شناسونده بودند، الان حرفهاي اسلام در مورد زن رو خيلي خوب مي فهميدند. (البته الان هم براي تصحيح ديدگاه دير نشده هاااا)

    از اون طرف به يه سري از مردان هم که فکر مي کنند زنان فقط موجودات لطيف و نازک نارنجي هستند که اگه بد پوشش باشند، مايه فساد و بي بند باري اند و اگه با حجاب باشند، از گزند در امانند و جامعه هم پاک ميمونه و بس (به نظر من همين عده هم هستند که دست فمنيستها آتو ميدن)، بايد يادآوري کرد که لازم نيست کسي (به خصوص مردي) براي زن تعيين تکليف کنه که چي درسته و چي غلطه. بلکه اولا زنان خودشون وظايف اسلامي خودشون رو خووووووب بلدند و در ثاني به مردان هم در موارد لزوم وظايفشون رو يادآوري مي کنند.

    پ.ن. از ديدگاه اون نظري هم که تو هر خطش 100 بار از تجاوز به زنان نوشته، واقعا حالم به هم خورد. مگه کسي مي تونه به هر زني تجاوز کنه؟!!! ميخواين تو همون آمريکا چند مورد نشونتون بدم که زنان هم به مردان تجاوز مي کنند؟ اونجا همه نوع اشتباهي در عمل آزاده و در نتيجه هر چيزي ممکنه.

    + قلمان 
    آدمي مثل ميرزا وقتي که در منجلاب بزرگ ميشن بايد هم که جز بوي تعفن چيز ديگري استشمام نکنن ..... اين همه چيز خوب توي دنيا هست اين ميرزا گير داده به سکس و آواز و اينها ..
    پاسخ

    يعني انتخاب اسم براي کامنت هاتون منو کشتههه :)))))
    + حوري 
    خاک بر سر امثال ميرزا کنند با وجود اونهمه هنرمند باحال وبرده جنسي در غرب چرا بايد زنان بدبختي همچون هايده وگوگوش ذليل را به عنوان هنرمند قرار دهند. . . به نظر من بعضي از زنان بازيگر هاليوود شرفشان بيشتر از گ.گ. وهايده است
    + عمو 

    تشتت
    پاسخ

    بابا درستش کردم!
     <      1   2   3   4      >