• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : نگذاريد با شما نيز چنين کنند
  • نظرات : 3 خصوصي ، 42 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     


    سلام خواهر عزيزم از اينکه توفيقي نصيبم شد که با وبلاگ شما آشنا بشم خيلي خوشحالم بنده هم شما رو به وبلاگ محقرمون دعوت مي کنم و اميدوارم دعوتمون رواجابت کنيد.

    منتظر حضور گرمتون هستم

    التماس دعا

    ياعلي مدد

    + ميرزا 

    "از آزادي هايي که ايران به او داده"

    آره والا نظام ولايت فقيه فقط به ايشون نيست که آزادي داده، به منتقدين و اکثريت مخالف نظام هم آزادي داده. والبته به زنان ايراني هم آزاديهاي زيادي داده(!)

    اينها هم نمونه هايي از اين آزادي هست

    چند نمونه جديد از خروارها چماق اعمال شده بر متتقدان در اين 30 سال هستند.اينها افرادي هستند که به خاطر "آزادي بيان کامل" که مقام راستگوي ولايت عظما ميفرمودند گرفتار چنگال بيدادگران نظام ولايت فقيه شده اند.

    http://aftabnews.ir/vdcaian6649n6i1.k5k4.html

    http://www.aftabnews.ir/vdcfvvd1.w6d1vagiiw.html

    http://www.aftabnews.ir/vdcamuno.49noi15kk4.html

    http://www.aftabnews.ir/vdchm6nzx23nvxd.tft2.html

    http://www.aftabnews.ir/vdcf1yd1.w6djmagiiw.html

    http://www.khabaronline.ir/news-65746.aspx

    حکومتي که آنقدر به ضعف خود مطمئن هست که حتي مراجع تقليد خودش رو برنميتابد و سايتهايشان را فيلتر ميکند.

    + mehrnoosh 
    عزيزم حرفه انار دقيقن همينه که اگر دين رو قبول نکرده باشي چي؟ مگر نمي گيد که اعتقاد به هر ديني امري قلبي است؟ افرادي که اعتقاد به دين ندارند تکليفشون از نظر شما چيه؟ آيا همه بايد از ايران برن؟ من جايي خوندم يکي از دوستانتون گفته بود هرکي دوست نداره ميتونه بره! بنظر شما اين منطقيه ؟ عمليه ؟ راهه حل از نظر شما چيه؟ زورکي مردم رو وادار به دينداري کردن؟ آيا بهتر نيست که قبول کنيم باهم فرق داريم و عقيده هم رو محترم بدونيم؟ نه اينکه بعضي به خاطر بعضي مجبور باشند؟ اين بعضي که ميگم کم نيستان ها! خودتون دارد ميبينيدشون. تو خيابون تو درو همسايه. همه جا هستن. از شما بيشترن. فقط شما چون فکر ميکنيد حقانيت داريد روش زندگيتون رو بهشون تحميل ميکنيد.
    احساس ميکنم جوابتون احتمالا اينه که همه بايد اونطور که شما ميگيد باشن. همه بايد اعتقاد به مسلماني داشته باشن چون اين درسته. ولي قبول کنيد اين حرف منطقي نيست . درستي و غلطي رو زورکي نميشه به کسي فهموند. خواهش ميکنم يکبار به راه حل عملي اين مساله فکر کنيد و جواب آدمايي مثل ماها رو بديد. ما جدا دوست داريم بتونيم با شما حرف بزنيم. ما بايد بتونيم مشکلات مون رو مسالمت آميز حل کنيم.
    در جامعه اي که همه محترمن راه صلاح براي همه هم باز تره. خيلي ممنون که جوابم رو ميديد .
    پاسخ

    نه اصلا! کي گفته بايد از ايران برن؟! اينجا متعلق به هر ايراني ست و حق استفاده از همه اموال دولتي رو هم داره، شايد شما اشتباه برداشت کرديد وگرنه اصلا اين حرف ضد قوانين اسلامي ست، بله ما در اعتقادات با هم تفاوت داريم، و اين يک چيز طبيعي ست، کاملا حق باشماست، حرف رو زورکي نميشه به کسي تحميل کرد، اگر تا الان از مطالب ما اين رو برداشت کرديد عذر ميخوام... الان از حوصله ي اين کامنت خارجه، تو پست هاي بعدي سعي ميکنيم روشي رو در پيش بگيريم که سوء تفاهم پيش نياد. خوشحال هم ميشم از نظرات دوستان گلي مثل شما بهره مند بشيم....
    + حميد 
    دوربين نداشتم! ريکوردر همراهم نبود! و اينکه اصلا ايشون اجازه ندادن صداشون ضبط بشه وگرنه حتما فايل ضبط شده ميذاشتم! با تمام جزئيات...

    جالبه...از لحاظ فلسفي و منطق، جملاتتون ، يک به يک قبل خودش رو نقض ميکنه...بي خيال...اصلا همون بهتر که اين خانم ها فقط در همون مجالس اجلاس جلوس بفرمايند و بنطقند!!!
    اين راه تبليغ نيست به هر حال...
    يا علي

    پاسخ

    نقض نبود! من رويکوردر نداشتم! فرهنگي دانشگاه که داشت! ميخواستن ضبط کنند ايشون اجازه ندادند که صداشون ضبط بشه...
    سلام بسيار خوب بود و لي طولاني
    لطفا شرکت کنيد .
    به گزارش شيعه آنلاين، دين مبين اسلام هنوز در کشور آلمان به رسميت شناخته نشده است. اخيرا يک مؤسسه ديني براي رسمي شدن دين اسلام در آلمان رفراندمي برگزار کرده و از کاربران اينترنتي خواسته که نظر خود را در اين مورد بيان کنند.

    متأسفانه به دليل عدم توجه مسلمانان به اين رفراندم، تا به اين لحظه تعداد مخالفان رسمي شدن دين مبين اسلام و آنهايي که به گزينه "خير" رأي داده اند، بيشتر از موافقان و آناني است که به گزينه "بله" رأي داده اند.

    از همين رو از تمام مسلمانان درخواست مي کنيم با وارد شدن به لينک اين سايت که در ذيل اين خبر قرار دارد، در اين رفراندوم شرکت کنند و براي رسمي شدن دين مبين اسلام در آلمان رأي بدهند.

    گفتني است گزينه "JA" به معني "بله" است.

    از لينک زير وارد شويد

    www.tagesschau.de/inland/wulffrede112.htm
    گل‌پر جان

    شما مسلماني, با اعتقاد قبول کردي, اون خانوم هم همينطور و هردو به اين نتيجه رسيديد که اين درسته و حرف منطقيه و حجاب رو هم به عنوان بخشي از دستوراتش قبول داريد. خوب رعايت کنيد. کسي حرفي نميزنه. بحث بر سر اين نيست که آيا مسلمان معتقد در ايران بايد حجاب رعايت بکنه يا نه...خوب بکنه.

    بحث اينه که خيلي ها اين اعتقاد رو ندارند. حالا بگذريم از عده‌اي که اصلا مسلمان نيستند و مجبورند حجاب داشته باشند. ميدونم دور و اطراف شما احتمالا کمتر هستند و در خيابان هم اگر دختري ميبينيد که حجاب مناسب نداره به نظر شما اعتقادن حتما مسلمانه اما رعايت نميکنه...اما باور کنيد هستند آدمهايي که اسم مسلماني دارند چون مسلمان دنيا آمده اند اما دين اسلام قانعشون نکرده. من واقعا دليلي نميبينم اين چنين آدمهايي حجاب اجباري داشته باشند و طوري لباس بپوشند که دوست ندارند چون شمايي که اعتقاد داري فکر ميکني از خودشان بهتر صلاحشان را ميفهمي يا خداي نکرده حرف خدايشان را از خودشان بهتر برايشان ميفهمي.

    حرف من اين است که اعتقاد به هر ديني امري است قلبي و اختياري. به همين نسبت مظاهر اعتقاد از قبيل حجاب هم بايد اختياري باشد. همين آمريکايي که شما انقدر ازش بد ميگويي و بري هستي در اين رفتار مسلمانانه تر و نزديکتر به عدل رفتار ميکند چون به افراد احازه ميدهد پوشش و اعتقادشان را انتخاب کنند و با بينش و مسئوليت فردي انتخاب کنند و مسئوليت انتخابشان را هم قبول کنند. در مقابل مکانيزمي هم از قوانين وجود دارد که اگر شماي مسلمان با حجاب مورد تبعيض واقع شدي بروي شکايت کني و دادرس داشته باشي. سيستم بي عيبي نيست اما از حجاب اجباري يا کشف حجاب اجباري به نظر من به عدالت نزديکتر مي‌ايد.

    شما نميتوانيد از تبعض اعتقادي و ديني در جايي شکايت کنيد وقتي از همان رفتار در جاي ديگر حمايت ميکنيد.
    پاسخ

    سلام گلم. طرز رفتار برخي مذهبيون افراطي رو تاييد نميکنم و بلکه از رفتارشون بري هم هستم، درسته که اعتقاد به هر ديني امري قلبي ست ولي وقتي اون دين رو قبول کردي بايد با همه قوانينش بپذيري نه اينکه من اينشو قبول دارم ولي از اين تکه اش نه! قانون با حجاب بود علاوه بر اينکه جزو قوانين اسلامي ست جزو قوانين کشور ايران هم هست و هر کسي وارد ايران شد طبق تبعيت از اين قانون حجاب رو بايد داشته باشه ولو به پوشيدن يک روسري...
    ".... با خانم هايي که اسرائيل هستند ارتباط دارم، مي گويند آنجا درسهاي شيعه شناسي مي خوانند..."
    و اينه که من باز هم فرياد مي زنم اي کاش ما به اندازه انها به ابعاد واقعي و حقيقت دينمون ايمان داشتيم
    کاش اينقدر به جاي مخالفت با دين به آن نزديکتر مي شديم
    کاش مي فهميديم که اين همه مشکلات اجتماعي اين روزگار ايران فقط بخاطر بي حيايي دختران و بي غيرتي مردانمان است
    دوستان دشمنان ما روي نقاطي دست گذاشته اند که دغدغه ي من و شما رو مسائل حل شده ي دينمون کنند تا از يادمون بره که به گفته ي پيامبر گراميمون ايراني کسيست که اگر علم در ثريا باشد او بدان دست ميابد
    اي کاش کمي در مورد تحقيقات سري آمريکا با تکيه بر مباني اسلام در علوم مختلف نگاهي بياندازيم
    گل دختر جون با موضوعي متفکرانه در خدمتم منتظر نظر شما
    + يك شيعه 
    سركار خانم نويسنده وبلاگ
    من به عنوان يك پسر ايراني مدتهاست كه مطالب شما را مي خوانم و از اهميتي كه به احكام شرعي و بخصوص حجاب مي دهيد واقعا خوشحالم.
    خدا شما را حفظ كند. من از مطالب شما و اراده شما در دفاع از هويت ديني تان حقيقتا روحيه مي گيرم. يكي از مطالب شما يكي از مطالب چارقد.
    خواستم بگويم ما هم هستيم به غير از دو گروه اصلي. ما كه نه مثل اصولگراها ولايت فقيه را در زمره اعتقادات قرار دهيم و نه مثل اصلاح طلب ها احكام دين را سبك بشماريم.
    كساني كه عميقا به احكام شرعي باور دارند اما با قرائت سياسي رسمي كه از دين و نقش ولايت فقيه در دين مي شود اختلاف نظر دارند. هميشه در رسانه هاي حذف مي شويم. در حالي كه علامه طباطبايي آخوند خراساني و آيت الله بهجت هم اينطور بودند و با قرائت رسمي كه امروز از ولايت فقيه وجود دارد فاصله داشتند. چنانچه آيت الله بهجت در استفتائات ولايت فقيه را تقليدي( و نه اعتقادي) مي دانند. و علامه تنها تقوي و تدبير را شرط حاكم مي دانستند و اعتنايي به تطبيق آيه اولي الامر به فقها نداشتند و جناب صاحب كفايه هم اساسا ولايتي براي غيرمعصوم قائل نبودند.
    البته اين اعتقاد مانع التزام به قانون اساسي نيست. ما به سلسله مراتب تمكين مي كنيم هرچند اصالت ديني برايش قائل نيستيم.
    ما گروه از مردم متدين هستيم در كنار شما براي حجاب براي نماز و براي همه احكام اسلام عزيز اگرچه با بعضي برداشت هاي شما اختلاف داشته باشيم.
    خدا شما را در مسير دفاع از هويت ديني زنان مسلمان ثابت قدم قرار دهد.
    + حميد 
    سلام
    4 تا عکس از اين جلسه و خاطره و کل متن و صوت صحبتاشون باشه ميشه بهتر قضاوت کرد
    ضمنا خيلي خيلي يه جاهاهيي به نظرم مبالغه شده
    پس بي زحمت اصل منبع رو هم بذاريد بد نيست!!!
    تشکر
    پاسخ

    دوربين نداشتم! ريکوردر همراهم نبود! و اينکه اصلا ايشون اجازه ندادن صداشون ضبط بشه وگرنه حتما فايل ضبط شده ميذاشتم! با تمام جزئيات...

    19 دي...
    کربلاي 5 و شهادتم...
    + eddieneed 
    تازه ما طرح هدفمندي يارانه داريم اونا ندارن!
    پاسخ

    اونها اصلا يارانه ندارن که بخوان هدفمند کنند :دي
    ببينيد حرف شما اصلا محل اعراب نداره "ه عنوان زن مسلماني که در ترکيه حق زندگي داره، نه اينکه بخاطر حجابش بايد از همه چيز رونده بشه" به دليل اينکه حجاب در ايران اجباريه. نميشه که شما براي ديگران آزديخواه بشيد اما از دختران ايرانيي که حجاب رو دوست ندارند و به زود مجبورند رعايت کنند ايراد بي‌حجابي بگيريد.

    اگر در ايران حجاب اختياري بود شما هم منطقي بود بياييد از ترکيه ايراد بگيريد و در مدح آزادي حجاب بنويسيد. به قول معروف يک سوزن به خودمان بزنيم يک جوال دوز به بقيه.
    پاسخ

    انار جان! ما مسلمانيم! مگه ميشه ادم مسلمون باشه ولي اعتقادي به حجاب نداشته باشه؟! حجاب يه حکم شرعي ست، حرف منو چهارتا اينور اونور نيست!
    سلام
    خيلي ممنون
    بزرگواريد
    دعاي خير بفرماييد
    ممنون از تشريف فرماييتون
    التماس دعا
    پاسخ

    سلام. وظيفه ايي بود در اين فضاي مجازي. ايکاش بيش از اين از دستمان بر مي آمد...
    علي آقا عزيز گل:
    بايد مردم را با حق شناخت نه حق را با مردم.....
    اگر سروش حرفي زد انرا بايد در ترازوي قران وعدالت سنجيد ودر مورد اين خانم ترکيه اي مسلمان شده هم .. همينطور!
    آيا حرف سروش که نص قرآن وعصمت پيامبر وشهادت حضرت زهرا(ص)را زير سوال مي برد حق است؟نه حق نيست چون با معيار قرآن جور در نميآيد..
    آيا اين خانم مسلمان شده ترکيه اي حرفش حق است؟ بلي چون با معيارهايي که قرآن کريم در مورد انسان وحجاب در سوره مبارکه - نور- آورده تناسب دارد.
    حالا سوال بعدي آيا کور وبينا با هم يکسانند؟
    ايا انکس که حرفش ناحق وبه دور از واقعيت است، قابل استناد است يا آنکس که حرفش به سخن حق وثواب نزديک تر است؟ به همين دليل اين خانم مي تواند حرفش حق باشد ولي- سروش - نه!!!
    باز اگه سوالي داشتي تشريف بياوريد به وبلاگ من!
     <      1   2   3      >