• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : رسمش اين نبود
  • نظرات : 8 خصوصي ، 141 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6   7   8   9   10      >
     

    سلام دوست عزيز

    قضاوت کنيد تامل کنيد اين مقايسه دو تفکر قرمز وآبي است

    جريان انحرافي خود يک مسئله ي انحرافي است

    منتظره نظرات ارزشمندشما

    ياعلي

    + فرزانه 


    شايد اونا زياده روي کرده باشن اما قبول کنيد ما عزاداري هامون خيلي خيلي پر رنگتر از جشن هامونه

    چرا انقدر که از شهادت يه امام ناراحتي ميکنيم از تولدش خوشحال نميشيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چرا محرم و صفر دو ماه تمام عذاداري ميکنيم و اهنگ گوش نميديم و شهر سياه پوشه و هر شب هيئت ها مراسم عزاداري دارن ولي يک ماه نميايم فقط شادي کنيم و کل ماه شهر جشن و چراغوني باشه و شبا هيئتها جشن بگيرن؟

    اينه که جوونامون ميرن از اين کارا ميکنن و اونوقت شما به جاي ريشه يابي مطلب مياي دوتا عکس ازشون ميذاري که ما هم ببينيمو تاسف بخوريم به حالشون و اصلا هم به اين فکر نميکنيد که اين کارا نه تنها چيزي رو درست نميکنه بلکه باعث فاصله هرچه بيشتر اونا از شما که دينداريد و در نهايت جدايي از اسلام و خدا ميشه

    پاسخ

    درسته فرزانه جان، فضاي شاد بودن در کشور ما بي برنامه ست، ولي اين قضيه يک قسمت ش به سمت خود جوان هاي کشور بر ميگرده که از فرصت هاشون درست استفاده نمي کنن، و يک قسمتي هم به مسئولين که اين فضا رو براشون ايجاد نمي کنن و يابهتر بگم بهشون ياد نمي دن.و اينکه گفتي ريشه يابي مطلب! والا ما هر وقت از مشکلات مي نويسيم ميگن بجاي گفتن مشکلات راه حل بده، وقتي راه حل ميديم باحالت تمسخر ميگن شما بشين تو خونه کهنه تو بشور! و يا بعضا از سمت مذهبي هاي افراطي برچسب مي خوريم!از آن طرف هم رسانه ي ملي که سنگ تمام گذاشته! طنز و خنده و شادي کردنشان شده مسخره کردن طيف هاي مختلف جامعه بدون هيچ محتوايي! يک برنامه درست و حسابي هم در اين مورد نه ساختيم و نه در صدد ساخته آن هستيم! خب جوان ما از کجا الگو برداري کند؟!
    + eddieneed 
    دست مي‌زنم، شادي مي‌کنم، مي‌خندم، بالا و پايين مي‌پرم، اما ...اما نه جايي که رب من گفته نه! نه جايي که رب من نهي کرده!

    ببخشيد شما کدوم پارک تشريف ميبرين !
    + حسين 
    خطاب به کسايي که از دين به ظاهر اجباري به ستوه اومدن و ميخوان عقده هاي جنسي شون رو در قالب ازادي بيان کنن اول برن و يه مقدار مطالعه کنند هم در مورد اسلام هم در مورد وضعيت و جامعه اي که اسلام نباشه(ديني که امروز به عنوان يهوديت و مسيحيت عرضه ميشه تحريف شده هست پس اينقدر خودتون رو با اسامي گول نزنيد)
    اينجا حجاب اجباره کسي ناراحته ميره توي پارتي ها و .... عقده هاشو بيرون ميريزه ولي نه توي اجتماع .جايي که 2تا پسر هم با ديدن اندام خيس خانومها دلشون بلرزه و ... هر چي باشه انسانيم و غريزه داريم (که نعمت خداست خواستين اين غريزه رو کنترل کنيد يا مثل حيوانات هر جا که بهتون فشار اومد بيرون بريزيدش)
    حرف زياده ولي به همين بسنده ميکنم که خودمون رو فريب نديم
    ذات و وجدان ما معيار ماست براي سنجش خوب و بد
    شخصيت ادما با خويشتن داري که رشد ميکنه و بزرگ ميشه با اين اب بازي ها و مثلن شاد بودنها خودمون حقير ميشيم
    خواهش ميکنم خوب فکر کنيد
    + خرمدين 
    خواهر عزيز، شما در جواب بنده پاي آمريکا را وسط ميکشي و بعد که بنده به آن ميپردازم ميگوييد آمريکا به ما چه ربطي دارد؟ اگر ربط نداشت چرا به جاي جواب منطقي به مثال از آن متوسل شديد؟
    در ضمن اسا تفکر مذهبي بر گزاره هاي مطلق بنا شده است و در نتيجه ديد مطلق انگار به انسان ميدهد، شما چطور تمايل به خاکستري ديدن و دوري از مطلق ديدن پيدا کرده ايد و به همه توصيه ميکنيد؟ تا حالا نسبي گرايان و نسبي بينان که در کفر و ضلالت بودند چطور قضيه عوض شده است؟ شما توصيه ميکنيد همه جا و همه سيستمها را نه سياه و نه سفيد ببينيم، آيا شما خودتان به رفتار اين جوانان همينطور نه سياه و نه سفيد نگاه کرده ايد که ذره اي حق، به اندازه دو ساعت شاد بودن برايشان قائل نشديد؟ شادي اينها هم بايد با بخشنامه و مقررات اعلام شود و مثل عيدهاي مذهبي شما سر ساعت مشخص دگمه اي را بزنند و شاد شوند و سر ساعت هم تمام کنند و نحوه آن را هم در بخشنامه مشخص کنيد؟
    تيتر مطلبتان اين است که اين رسمش نيست! رسم يعني چي؟ غير از اين است که رسم چيزي است که خود مردم روي آن توافق ميکنند؟ رسم را هم از بالا بايد براي مردم بخشنامه کنيد؟
    ما که هيچ، عليرغم تلاشي که براي گرفتن ظاهر شيک داريد ميدانم که وجود ما هم برا شما غيرقانوني است ولي به اين سوالات براي خودتان جواب بدهيد!
    پاسخ

    من فکر نمي کنم اينقدر مبهم صحبت کرده باشم که هر کسي اينقدر به آن شاخ و برگ مي دهند! يکي سياست را پيش مي کشد، آن يکي به فلان شخص مملکتي فحش مي دهد، ديگري با چه آب دهاني مي گويد آمريکا را ببين ....يعني چون يک مذهبي اين مطلب را نوشته نه مي فهمد انسانيت يعني چه! نه معناي شادي کردن را مي فهمد! مخالف هرچي آزادي ست! و فقط حرف ش زور است؟!که با کنايه مي گوييد اين سوالات را به خودتان جواب دهيد!


    سلام بر شما و دوستان

    با مطلب:

    "آقايان تشکيل دهنده جبهه پايداري آيا اين زاويه نيست؟"

    به روز مي باشم. حتما" مطالعه بفرماييد

    سلام
    ممنون ؛ زيبا بود
    سلام
    خيلي زيبا بود
    ممنون :)
    + خرمدين 
    آخر منطق و استدلال: چون در آمريکا دو روز تعطيل براي جشن کريسمس است ما هم بايد تمام دقايق سال مردم را کنترل و بهشان جشن و عزاهاي بخشنامه اي، که البته عزا و جشنش هم فرقي با هم ندارد ، ديکته کنيم! از خودشان هم حق هيچ حرکتي براي يک شادي يک ساعته ندارند! ممنون!
    پاسخ

    آقا جان، هر کشوري براي خودش، قانون خودش را دارد، امريکا به مردم کشور ما چه؟ که حالا بخواهيم از روي چشم و هم چشمي براي مردم قانون بتراشيم! مگر مردم مچل ما هستند؟
    + خرمدين 
    خوشحالم که جوابي نداريد بدهيد و به شمارش طرفداراني حواله ميکنيد که بيش از سي سال است که جلوي اين شمارش را از طريق آزاد گرفته ايد!
    نميدانم با اين همه تضاد چطوري زندگي ميکنيد، آن به خودتان مربوط است، فقط از اين به بعد اگر جواب نداشتيد به جاي حرف زدن کمي فکر کنيد!
    پاسخ

    سعي کن همه جا را سياه و سفيد ببيني، نه سياه مطلق و نه سفيد مطلق!
    + ب 

    مي خوام بفهمم به تو چه؟ تو چه کاره اي؟رئيس بهشتي؟

    سوگند به خدا هر کس از شما به حال منتظران حقيقي از دنيا برود، نزد خدا از شهداي بدر و احد افضل است.
    امام صادق(ع)،کمال الدين،ج2
    به اميد ديدار حضرت
    سرباز گمنام(59)
    سلام وبه خيلي قشنگي دارين، لطفا به وبه منم يه سري بزنيد و اگه خوشتون اومد لينکم کنيد.
    + خرمدين 
    حالا خدا را شکر ايدئولوژي شما بعد از سي سال مملکت را در تمام زمينه هاي اقتصادي و اخلاقي نابود کرده و جامعه را در معرض فروپاشي قرار داده است و در حال فتح تمام رتبه ها در دنيا از آخر هستيم، اگر واقعا کاري کرده بود چقدر از مردم طلبکار بوديد؟ شبانه روز با تمام رسانه ها عزاداريهاي ايدئولوژيک و مذهبيتان را به زور به خورد همه ميدهيد، قوانين مذهبيتان را حقنه ميکنيد، تمام سال مال شما، اصلا فرض کنيد سند ششدانگ اين مملکت را به اسم شما و چند هزار نفري که در نمازجمعه تهران حضور دارند زده اند، بابا کرم کنيد، محبت و گذشت کنيد دو ساعت را هم براي بقيه مردم بگذاريد!! تماميت خواهي تا چقدر؟؟؟ سيري ناپذيري تا کجا؟؟؟
    اينجا جاي بحث نيست. بيشتر از اينهاش هم فايده نداشته است. فقط بدانيد عمر هيچ سيستمي ابدي نيست. بدانيد که با اين نوع برخوردها داريد بذر کينه و نفرت را از خودتان، ايدئولوژيتان و حتي مذهبتان را در دل اکثريت مردم ريشه دارتر ميکنيد! کينه و نفرتي که البته سازنده نيست و تنها ويرانگر است و تا همينجاش هم فکر کردن به ابعاد امروزي آن خودم را هم به وحشت مي اندازد! فکر کرده ايد اگر دوران عوض شود و مردم به جاي گذشت و عفو راه انتقام و مقابله به مثل را در پيش بگيرند چه ميشود؟
    فقط خواستم متوجه باشيد در اين وبلاگتان در بين گل و بلبل و پروانه مشغول ترويج و عميقتر کردن کينه و نفرت هستيد.
    پاسخ

    و باز هم توهم بي شمار بودن! اقا جان از طرف خودت صحبت کن. در آزادترين و دموکراسي ترين کشورها هم قانون وجود دارد، و آن آمريکايي که از او سنبل دموکراسي ترين کشور ساخته ايد، تعطيلات رسمي به مناسبت کريسمس دارد! و ايران هم مثل مابقي کشورهاي ديگر براي خودش قانوني دارد.

    جويند همه هلال و من ابرويت / گيرند همه روزه و من گيسويت

    از جمله دوازده ماه تمام / يک ماه مبارک است ، آن هم رويت

    فرا رسيدن ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد

    + ياشار 
    من که در عکس هاي جوانان ونکوري اثري از شادي نديدم! متاسفانه دين اسلام مجموعا دين غمه. چطور دز زمينه غم و اندوه خد و خصري وجود نداره اما درباره شادي وجود داره؟ در نتيجه يه دين اسلام مي شه دين غم و غصه و همه ازش فرار مي کنن. اين تحقيق رو هم بخونين جالبه:
    http://www.if-id.de/New/index.php?option=com_content&task=view&id=1457&Itemid=209

    پاسخ

    لزوما نيازي نيست تمام عکس ها منتشر شود تا شما برداشت شادي کنيد! و لزوما شاد بودن و تفريح کردن مساوي خنديدن نيست!
     <    <<    6   7   8   9   10      >