• وبلاگ : گل دختر
  • يادداشت : جور ديگري براي ازدواج
  • نظرات : 2 خصوصي ، 87 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + ... 
    آبجي جان من الان کامنت ناشناس رو ديدم لطفا پارتي بازي نکن همشهري شما نيستم ولي پسر خوبي ام
    چه شکل هاي با حالي اينجاست آدم رو تشويق ميکنه کامنت بذاره
    + ... 
    مي بخشين من ميخوام ازدواج موقت کنم ولي نه براي لذت و شهوت راني فقط براي ثواب
    ميشه شماره موبايل يک خانم زيبا رو بهم بدين هرچي زيبا تر باشه ثوابش بيشتره

    جالب بود. تصورات و تحليل جالبي بود که جاي فکر هم داشت....
    و غير از اينها چه جامعه هاي خيالي که مي توان فرض کرد که فاصله شان با جامعه کنوني فاصله از زمين تا آسمان است. همين قدر مي دانم هيچ چيز اين جامعه به اسلام که سهل است به آدم هم نمي برد!!!
    بيشتر بخوانيد: (اين به معناي تائيد و يا رد هيچ مطلبي از طرف من نيست)
    ازدواج موقت / مرتضي مطهري :http://bashgah.net/modules.php?name=Articles&op=show&aid=5266&query=2KfYstiv2YjYp9isINmF2YjZgtiq
    + ميرزا 

    "من در مورد ديد عامه مردم نسبت به صيغه ننوشتم"

    از ديد خودتون نوشتيد ولي با تحريف و جعل و روشهايي که توي کامنتام بهشون اشاره کردم سعي در قلب حقيقت در نظر خوانده رو داشتيد. در ضمن اون جامعه مجازيتون ميشه روسپي خونه بزرگ به اندازه کشور خانم جان. يک مرد تا آخر عمرش دهها تا زن و يک زن همين تعداد شوهر خواهد داشت. شما چرا ميري سراغ صيغه چند ساله؟ بابا جان صيغه دو روزه هم هست.

    پاسخ

    منعي هم براي صيغه چندين ساله نيست؟ اگر بخوايم كه با عقد دائم مرد و زن رو پابند زندگي كنيم نشدنيه. كسي كه اهل زندگي نباشه درگير مدت صيغه و دائم و موقت بودنش نيست. شما يه لحظه اين جامعه اي كه من گفتم رو تصور كن و با همين شرايط توصيف شده بگيد به نظرتون چه اشكالاتي مي تونه داشته باشه؟ چيزي كه من نوشتم ارائه مدل بود. بايد همه در موردش نظر بدن تا بشه تكميل و اصلاحش كرد.

    سلام

    وبلاگتون بي نظيره

    و قلمتون پربار

    پست "چادرم را لگد نکنيد" فوق العاده بود

    ممنون بابت حمايتتون

    هميشه موفق باشيد

    سلام
    خيلي وقت بود به وبتون سر نزده بودم بازم مثل هميشه عالي بود
    اميدوارم در راه هدفي که دارين موفق باشين
    خوشحال مي شيم به ماهم سر بزنيد

    + نم دونم 
    حالتان خوب است سرکار خانم؟

    به به! خواهرم قلمت را! :)

    با پاراگراف اولش، فکر کردم حتما اومدي لايحه رو رد يا تصويب کني و کارش رو يک سره کني. بعد يه کم ديگه که خوندم، گفتم لابد حالا وقتش شده اون حرفايي که يه زماني در اين مورد مي خواستيم بزنيم رو بزنيم. ولي هر دو حدسم اشتباه بود!


    در جامعه ما كه اگر خانواده پسر بدانند دختري قبلا نامزد داشته و بهم خورده (حتي عقد هم نكرده باشد) باز هم از رفتن به خواستگاري او و انتخابش براي پسرشان اكراه دارند. خود پسران هم اغلب همين نظر را دارند. حالا چه برسد به اينكه دختري قبلا ازدواج موقت كرده باشد! اين مي شود كه دختران دم بخت يا انقدر مي مانند و درد مي كشند تا كسي بيايد بگيردشان يا تن به هرزگي مي دهند. و اين مي شود كه دختران تن به ازدواج موقت نمي دهند و پسراني كه قادر به ازدواج دائم نيستند نيز مجبورند روي به هرزگي بياورند.
    ازدواج دائم لزوما براي اين نيست كه زن از نظر مالي تامين شود. كه اين روزها بسياري از زنان استقلال مالي دارند. زنان نياز دارند كه نسبت به كسي به طور كامل احساس تعلق نمايند. كسي براي هميشه پدر بچه شان باشد. كسي را داشته باشند كه دوران پيري و ناتوانيشان را با او بگذرانند. بيشتر بحث امنيت و مسائل عاطفي در بين است تا مالي.
    وارد كردن بحث مردان متاهل در ازدواج موقت يعني همان زن صيغه كردن خودمان زمين تا آسمان با ازدواج موقت افراد مجردي كه قادر به ازدواج دائم نيستند تفاوت دارد.
    بحث مردان متاهل به قضيه شهوت راني برمي گردد و از نظر من صيغه كردن هزار تا زن هم آتش شهوت را در دل چنين مرداني خاموش نمي كند. اينها افرادي هستند كه از بيماري جنسي رنج مي برند و اين صيغه خواندن فقط براي اين است كه اگر كاري صورت مي گيرد حداقل شرعي باشد. وگرنه مرد شهوت ران ده تا زن هم كه داشته باشد باز در تاكسي و خيابان تنه مي زند و در كوچه و بازار چشم چراني مي كند،...
    موارديكه نوشتم در تاييد يا رد صحبتهاي شما نيست. بلكه شما از موضوعي گفتيد و من هم نظرم را راجع به موضوع بيان كردم.

    پاسخ

    البته توجه كنيد در مدل اين جامعه خيالي كه نوشتم ازدواج موقت به معناي رابطه يكي دو ساله نيست بلكه مي تونه با مدت 99 سال باشه حتي! و هر دو هم كاملا پايبند به زندگي باشند ممنونم از نظراتتون
    + احسان 
    اگر يک روزي همسرتان بيايد و بگويد "مي خواهم يک زن صيغه اي بگيرم" شما چه عکس العملي نشان مي دهيد.
    پاسخ

    اول علتش رو مي پرسم و مي پرسم آيا شخص خاصي مد نظر دارند يا خير؟
    + ميرزا 
    " سراغش نرود"
    بله ميشود ولي کسي کاري به استثناها نداره خانم جان. اينهايي که شما ميگيد استثناست.
    "حال آنکه اصولا ازدواج اهداف والاتر از اين دارد"اينکه شما صيغه رو ازدواج ميناميد و اين اختراع شماست براي اينکه با آوردن اسم "ازدواج" و استفاده اون به جاي صيغه از زهر موضوع صيغه بکاهيد والبته اون رو قاطي "ازدواج" واقعي بکنيد و برسيد به والا بودن هدف در ازدواج و در نتيجه والا بودن هدف در صيغه اي که ازدوواج ناميديدش! اين البته مختص شما هم نيست. بعد خانم جان اهداف والا داشتن با دنبال اهداف والا بودن فرق ميکنه.اينکه به قول شما ازدواج اهدافش والا هست مساوي ميشه با اينکه فردي که ازدواج ميکنه هم دنبال اهداف والاست؟ فردي که ميره دنبال صيغه بازي دنبال اهداف به قول شما والا هست؟هدف صيغه شهوتراني هست و اين شد اهداف والا؟ و اينکه شما "شهوت" کنارش نگذاريد و بگذاريد واقعيت صيغه تغيير نميکنه.
    بعله خانم جان اگر در ايران پهلويها(سلسله پهلوي)و فمينيستها نبودند شما هنوز نميدونستيد که زن هستيد چه برسه به اينکه به خودتون اجازه بديد فکر کنيد حق و حقوقي هم داريد. سر و کارتون ميشد با افکار زن نوازنه افرادي که توي کامنتدوني پست قبل که گل پر خانم نوشته چند تا از افاضاتشون رو با توضيحاتي گذاشتم.البته شما هم واجد افکار همين افکار هستيد . و از مقداري از اين افکار زن نوازانه هم در کشور زير سلطه حکومت گوگوري مگوريتون داريد بهره ميبريد. نوش جان شما مخالفين واقعي حقوق زن
    پاسخ

    من در مورد ديد عامه مردم نسبت به صيغه ننوشتم بلكه گفتم شايد بشه جور ديگه اي هم به اين قضيه نگاه كرد. اينك چه الان هدف از صيغه چيه و آيا كسي به هدف والا در ازدواج فكر مي كنه يا نه موضوع مطلب بنده نبوده. كاش در همين مورد نظر مي داديد تا بيشتر صحبت مي كرديم.
    + ميرزا 

    "من اگر يک فمينيسم معتقد بودم مي گفتم گور باباي مردان... بروند هرچه مي خواهند زن بازي کنند و خودشان را مشغول کنند. اصلا مرا چه نيازي به جنس مرد. خودم جمع تمام کمالاتم. و چه بهتر که مردان با هوس راني مشغول شوند و زنان گوي سبقت علمي و کسب مشاغل را بربايند... و البته پر واضح است که بنده فمينيسم نيستم."خوب مشخصه که نه شما فمينيست هستيد و نه فمينيستها عقايد من درآوردي و لطيفه گونه شما رو دارند که بخواند به نتايج قشنگتون! برسند." حرف آن آقا را قبول ندارم که در مجلس گفته ازدواج موقت فقط براي لذت بردن است."
    حالا شما به جاي 100 درصدي که اين آقا گفته بگذار 95 درصد. سخت نگير. مهم اکثريت هست و شما نميتوني با اقليتي نادر که با نگاهي متفاوت به صيغه کردن اقدام ميکنند دليل صيغه رو از شهوتراني مردان جدا کني." يا ازدواج موقت مساوي شهوت راني است؟"مساوي نبودن با شهوتراني مساويست با بي ارتباط بودن با شهوتراني؟ ممکنه افراد نادري پيدا بشند که به دلايلي غير از شهوتراني بخواند صيغه کنند ولي اين موضوع فلسفه وجودي صيغه و دليل روي آوردن اکثريت به صيغه که همون شهوتراني هست رو تحت تاثير قرار نميده و اگر اين اقليت نادر رو کنار بگذاري ميبيني که صيغه مساوي ميشه با شهوتراني.
    "شهوت راني به تعدد همسران نيست؛ مي شود مردي يک زن دائم هم داشته باشد و مدام در حال شهوت راني باشد"
    خوب اينکه مردي ميتونه با يک زن مدام شهوتراني کند دليل بر اين نيست که شهواتراني به تعدد زوجه ها نباشه خانم جان يا اينکه فردي که به دنبال تعدد زوجه و صيغه بازي هست، دنبال شهوتراني نيست يا تعدد زوجات و صيغه براي ارضاي شهوت مردان شهوتران و تنوع طلب نباشه. شما با کنار گذاشتن چيزهايي که نقيض هم نيستند ميخوايد نتيجه اي دلخواه و غير واقعي خودتون رو به خواننده تون القا کنيد غافل از اينکه اين خود گول زدن هست و حقايق اون موضوع با اين خود فريبيها تغيير نميکنه.

    + ميرزا 

    خانم جان اين افاضات شما خود گويي و خود خندي بود.بيشتر لطيفه گويي و در کنارش تحريف و جعلياتي از جانب خود رو به فمينيستها نسبت دادن و از روي اين جعليات و تحريفات و لطيفه ها عامدانه نتيجه عجيب و غريب و پسند خود گرفتن بود.شما وقتي مستدل نميتوني چيزي رو نقد کني به لطيف گويي روي مياري ."از طرفي اعلام برائت مي کنند از جامعه مردان"دروغ.کي اعلام برائت کرده اند؟ اينکه زير سلطه مرد نباشند و صاحب حق و حقوق باشند ميشه اعلام برائت از مردان؟
    "زن مي شود نقطه ثقل تمام استعدادهاي عالم؛ "دروغ. کي همچين حرفي زده اند که زن نقطه ثقل تمام استعداد هاي عالم هست؟"از طرفي اينقدر هم براي چند زنه بودن مردان و دائم و موقت بودنش شور مي زنند"شما موافق چند زنه بودن شوهرتان هستيد(که واقعن نيستيد) مشکلتون اساسي هست ولي غير از خودت کدوم زني رو پيدا ميکنيد که موافق باشه شوهرش زن ديگه اي بگيره؟بنابراين بايد به اين تلاش اين زنان آزاده ارج بگذاريد."خب اين يک تناقض است."با اين اوصافي که گفتم ميبينيد که اين يک تناقض نيست.تلاش براي احقاق حقوق پايمال شده خود که حق چند همسري و شهوتراني که شما براي مردان قائليد هم جزوي از اون هست با عدم موافقت با تعدد زوجات و شهوتراني و صيغه بازي در تناقض نيستند.

    + سطليات 
    چند سال قبل از يکي از اساتيد مطرح و فقيد مسلمان ايراني در تحليل ازدواج موقت خواندم که ازدواج موقت براي زني است که نمي خواهد سرپرستي يک مرد را به تمام بپذيرد و يا مردي که نمي خواهد زير بار مسئوليت سرپرستي يک زن برود.
    اين نگاه خيلي جالب است که ازدواج موقت را از روي فرصتهايي که مي تواند براي جامعه ايجاد کند مطالعه کنيم؟
    راستي چرا چنين نگاهي به مسائل چنين مهمي در جامعه ايجاد نمي شود؟ چرا وقتي مردم قيمت پودر رخت شويي را تحليل مي کنند حق دارند اما وقتي ازدواج موقت را تحليل نمي کنند و بي هوا حرف مي زنند نمي گوييم کار ناحق کرده اند؟
    + ناشناس 

    سلام گل دختر بهتره که اسم وبلاگت رو عوض کني چون شما ديگه متاهل هستي و ديگه دختر نيستي

    عرض بعديم اينه که من يه پسر مجردم و نمي تونم ازدواج کنم مي خواستم ببينم کسي رو براي صيغه سراغ داري . خيلي سختمه باور کن

    راستي منم همشهريت هستم

    خجالت کشيدم ادرس وب بزارم به جاش ايميل گذاشتم

    حتما بهم ايمل بزن

    موفق باشي

    ha_h818@yahoo.com

     <      1   2   3   4   5    >>    >