سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضور جامعه الزهرا در نخستین نمایشگاه فرهنگی هنری بانوان استان قم

ارسال‌کننده : گل دختر در : 86/4/17 4:10 عصر

رسا، سرویس فرهنگی ـ جامعه الزهرا (س) در نخستین نمایشگاه فرهنگی، هنری بانوان استان قم در سه غرفه اندیشه مطهر، پاسخ به پرسش‌های شرعی و هنری حضور فعال داشت.
به گزارش خبرنگار رسا، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن نخستین نمایشگاه فرهنگی، هنری بانوان استان قم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان از سیزدهم تا نوزدهم تیر ماه با بیش از هفتاد غرفه در محل نمایشگاه‌های دایمی قم برگزار شد.
جامعه الزهرا(س) قم هم با سه غرفه اندیشه مطهر، پاسخ به پرسش‌های شرعی و هنری در این نمایشگاه حضور فعال دارد.
غرفه اندیشه مطهر در سه بخش آثار علمی خواهران طلبه ایرانی و غیر ایرانی در موضوع‌های تاریخی، زن، احکام، مسایل اعتقادی و دیگر موضوع‌ها، سایت نسیم مطهر به عنوان نخستین پایگاه معرفی کتاب‌های شهید مطهری با بیش از 2700 عضو از سراسر جهان و واحد اندیشه مطهر جامعه الزهرا(س) را به نمایش گذاشته است.
در غرفه پاسخ به پرسش‌های شرعی شصت جزوه با موضوع‌های فقهی و کتب استفتاهای چهارده مرجع تقلید جهت مطالعه بازدیدکنندگان موجود است، افزون بر این که پاسخ‌گویی حضوری به پرسش‌های شرعی مراجعه‌کنندگان و معرفی کتاب ریحانه بهشتی از دیگر فعالیت‌های این غرفه است.
غرفه هنر جامعه‌الزهرا آثار هنری خواهران طلبه این‌ مرکز علمی را در رشته‌های تذهیب، خوشنویسی، گرافیک، طراحی و نقاشی به نمایش گذاشته است. از برنامه های جنبی این غرفه کارگاه خوشنویسی با موضوع القاب حضرت زهرا (س) و اهدای هدیه روزانه به بهترین خط است.

غرفه هنر جامعه الزهرا در نمایشگاه فرهنگی هنری بانوان قمغرفه اندیشه مطهر جامعه الزهرا در نمایشگاه فرهنگی هنری بانوان استان قم
____________________________________________________________
گزارش تصویری/ غرفه جامعه الزهرا در اولین نمایشگاه فرهنگی هنری بانوان قم




کلمات کلیدی :

الکسا