سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمچه آپدیت

ارسال‌کننده : گل دختر در : 85/7/6 11:6 عصر

27 شهریور 1384

خدمت آن کابر گرامی که با نام « سلام » نظر داده بودند عرض کنم که در ابتدا از نظر شما تشکر می کنم . با اینکه در مورد نویسنده کتاب اصلا اصلاعات نداشتم و حتی در مورد درستی نظر شما باید مطمئن شوم اما باید عرض کنم که سوابق نویسنده اصلا برای بنده مهم نبوده است . گذشته از سوابق نویسنده نکته مهم دیگری که در مطلب گذشته به چشم میخورد تصوف و عملکرد آنها می باشد که با اطلاعات مختصرم در این زمینه میدانم که خیلی از اعتقاداتشان جای اشکال است . مثلا اینکه از رابعه سوال شده که ایا پیامبر را دوست داری و او پاسخ داده دوست دارم ولی عشق به خدا جایی برای مهر پیامبر در دلم باقی نگذاشته است و همه ما میدانیم که قرآن و عترت در کنار هم است که انسان را به مقصد نهایی می رساند و از این شعارها . لذا اشکال اصلی به فرقه صوفیه است اما آن هم از نظر من چندان مهم نیست به چند دلیل :
یکی اینکه جز امامان معصوم  هیچ کس عاری از خطا نیست و مطلب هر نویسنده ای را نباید چشم و گوش بسته و با اعتماد کامل به صدق گفتار وی مطالعه کرد .
غرض بنده از آوردن آن مطلب نشان دادن زنانی بوده است که دارای همت و اراده والایی بوده اند و حیرت بسیاری را برانگیخته بودند و  مگر خیال می رفت که جز این باشد ؟!
در ابتدای شروع این وبلاگ باید شفافتر توضیح میدادم که برای غنی سازی ! وبلاگ از مطالب هر کسی استفاده خواهم کرد و در حد توانم در صدد نقد آنها هم هستم اما مگر چقدر اطلاعات دارم و قضاوت را در برخی موارد به خوانندگان گرامی واگذار می کنم . شاید به تعبیری یک جاهایی کم بیاورم که بسیار محترمانه خودم را کوچه علی چپ می زنم و اینجاست که سلولهای خاکستری باید به یاریمان بشتابند .
با اضافه کردن هر مطلب به این وبلاگ بر آنم تا خودم معلوماتم را در این زمینه که همان مباحث مربوط به زنان می باشد گسترش دهم . در وهله اول این یک وبلاگ آموزشی است برای خودم . اما دوست دارم که در این سیر دوستانی هم همراهم باشند . یا شاید هم یک وبلاگ تحقیقی . چون در درونم به دنبال الگوی شایسته ای از زن مسلمان در عصر حاضر هستم . سوالات بسیاری که با پاسخ به هر سوال سیر سلسله واری طی می شود و انتها ندارند . اشتغال زن . وظیفه مادری و تربیت فرزند . کسب علم . حجاب و عفاف . چطور می شود  همه اینها را با هم جمع کرد ؟
امیدوارم شما خواننده گرامی در این راه همراه من باشید .




کلمات کلیدی :

الکسا