سفارش تبلیغ
صبا ویژن

invisible hijab

ارسال‌کننده : گل دختر در : 85/8/8 12:2 صبح

هیئت دولت که خبر نکرده بود میخواد دو روز مازاد عید فطر رو تعطیل اعلام کنه ، ما هم بی خبر رفتیم مشهد . حکما امام رضا خبردار بوده اما دعوتنامه دقیقه نود به دستمون رسیده .
یکی از گلدختران وبلاگ نویس رو هم زیارت کردم در مشهد . فاطمه ،  نویسنده وبلاگ آخوندها از مریخ نیامده اند که در وصف مامان خانوم طلبه اش می نویسه .
شب جمعه بعد از سخنرانی آقای پناهیان در صحن جامع رضوی به مدد سرویس اس ام اس همدیگر را یافتیم . قبل از اینکه ببینمش نوشتم براش که من روبنده زدم . یهو جا نخوری منو می بینی !
اما دیدم نه بابا خودش اینکاره هست . با اینکه اون شب نزده بود اما شب قبلش زده بود و همیشه همراهش بوده . به همراه زندایی اش تشریف آورده بود و سلام مامان خانم رو هم به ما ابلاغ کردن . دعای کمیل را در کنار هم یک خط گفتیم و یک خط خندیدیم و یک خط خواندیم .
بعدش هم بی و با روبنده عکس انداختیم که باهش رو در زیر مشاهده میکنید . به قول فاطمه دو تا گلدختر 


  توی قم بیشتر از مشهد روبنده رایج هست . شاید به خاطر جامعه الزهرا یا اعراب ساکن قم . و شاید دیدن یک دختر روبنده ای برای مشهدی ها و البته بیشتر ،زوارِ از سراسر ایران عجیب باشه و به عبارتی لباس شهرت . اما باید دید چه شهرتی؟
شهرت شهوته که طرف زوووم بکنه و ببینه و لذت ببره یا شهرت عفت که اون خانوم به پاکی انگشت نما میشه ( انشاالله که در باطن هم همینطور باشه )
من که از پشت روبنده اونوری ها رو می دیدم کنجکاو ترین هاشون دو سه ثانیه نگاه می کردند و چون میدیدند چیزی عائدشون نمیشه به سراغ از ما بهترون می رفتن!
و احساس شخصیتم بود که فوران می کرد که جاان من می تونم به دور از احتمال گناه و نگاه شبهه ناک مثل یک انننننسان در خیابان قدم بزنم .
شاید احساس شخصیتم رو بشه یه جور غرور برداشت کرد و چه بهتر . غروری که نمی ذاره خودم رو ارزان آنلاین همه بکنم . دیدید کسی که اینیوز آنلاین میشه چقدر قدرت داره؟ همه رو می بینه و بقیه از حضورش بی خبرن .
روبنده مثل اینیوز آنلاین شدنه . مثل شیشه رفلکس . می بینی ولی نمی بینند . خریدارند ولی به این ارزانی نمی فروشی .
راستی به نظر شما این گل دختر چطور بستنیش رو میخوره؟!!!


اینم سوغات مشهد( روش کلیک کنید)




کلمات کلیدی :

الکسا