سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راحت طلبی یا پیشرفت؟

ارسال‌کننده : در : 86/12/29 4:24 عصر

میگن ساختمونهای ژاپن حتی کاخ ریاست جمهوریش تو جنگ جهانی آسیب زیادی دیده بوده و همه شیشه هاش هم شکسته بوده اون موقع هنوز ژاپن صنعت ساخت شیشه رو نداشته. چیکار میکنه؟ شیشه وارد میکنه؟ نه جانم. انقدر بی شیشه ای رو تحمل میکنه تا خودش شیشه میسازه و از شیشه ساخت داخل استفاده میکنه.
میگن بدترین برنج دنیا برنج ژاپنیه. سریال اوشین یا هانیکو یادتونه؟ همون خمیر سفیدی که  اول گوله میکردن بعد میخوردن. حالا ژاپن چیکار میکنه؟ بهترین برنج خارجی رو وارد میکنه؟ نه اشتباه نکن. برای حمایت از برنج داخل، برنج خارجی حتی اجازه ورود نداره.
ما میخوایم پیشرفت کنیم اما اینجوری که: دم عید برای پرکردن ظروف کریستالی بالاشهریا از پرتقالهای قد هندونه؛ از کشورای دیگه کلی میوه وارد کنیم! میوه هایی که فقط برای پزدادن خریده میشن و بس. شاهدش سطلهای آشغال آخر شبهای نوروزه که مملو از پرتقالهای نیم خورده است.
 شکمهای سیر ما کجا و عقل چشم بادومی ها کجا؟!




کلمات کلیدی :

انتخابات

ارسال‌کننده : در : 86/12/24 12:23 عصر


خطر استبداد و استعمار از بین نرفته پس انتخابات مهم است.
به کوری چشم دشمن باید رای داد.
صندوقهای رای را پر رونق کنید؛
این جهاد است.
(از رهنمودهای رهبر عزیز و بزرگوارمان)




کلمات کلیدی :

نظرات برگزیده پست قبل

ارسال‌کننده : در : 86/12/21 4:1 عصر

ضحی
سلام . ماجرای نگهداری سرباز امریکایی از اون سگ عراقی رو که شنیدی ؟ شهید مطهری میگه اگر از این مصیبت دق کنیم رواست..... واقعن رواست
 
مکتب وحی
سلام.در درجه‌ی اول مشکل از ماست، اگه کسی کوکاکولا نخوره، دیگه وارد نمی‌شه. امّا سؤالی که همیشه برای من بوده اینه که آقایون طبقه بالایی چطور اجازه می‌دن امثال این کالاها وارد بشن؟!‌ انیمیشن‌های پیکسار یا والت‌دیزنی (شما می‌دونید چند وقت پیش کدوم یکی از این دو، اون یکی رو خرید؟!) رو میشه با سانسور و غربال آفت زدایی کرد. اینتل رو هم میشه به جاش اِی اِم دی خرید. اریکسون هم جای نوکیا. از این کولاها هم که الی ماشاءاللـه زیاده. ولی مسئولین رده بالای مملکت چرا جلوی واردات این کالاها رو نمی‌گیرن؟!‌ ای کاش این صدا می‌رسید به بعضیا...
مرتضی احمدی(خاکریز)
سلام اینها اگر خواهر و مادر داشتند که اینکار ها نمی کردند البته دارند ولی پدرشون معلوم نیست کیه؟والله اعلم
حاجی
اگرامام حکم جهادی دهد با ارتش حیدری نسل اینها می دریم...
طه
سلام اقا الکی پیام نمی ده.به فکر غزه باشید یا علی
 تدارکاتی133
سلام با اون خاک بر سرمون موافقم اما خیلیها اصلا نمیدونن که این محصولا اصلا از کجه میاد ای کاش دولت یه کاری میکرد  .وقتی اکثر این محصولات با تخفیف توی  فروشگاه های زنجیرهای فروخته میشه معلومه که مردم با شوق و ذوق میخرن
حجت
بعض وقتا به خودم می گم چرا من اینجوریم؟ بعد که توجه می کنم می بینم خیلی هم عجیب نیست . نتیجه ی طبیعی یک معادله ی ساده است.در جای دیگه مثلا می گیم چرا طرف دزدی می کنه؟ نگو که ممکنه غذای نذریی خورده باشه که بانی اش پولش صاف نشده. این یعنی عمق فاجعه!
سارا
واقعا .....جای افسوسه ...(و راه قدس از کربلا می گذرد )
 اعتراض جهان اسلام
دوست گرامی برای اعلام انزجار از حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی  به سایت زیر مراجعه و پس از مطالعه متن ( بیانیه ی مقام معظم رهبری درباره ی وقایع اخیر غزه) آن را امضاء نمائید. همچنین با ارسال ایمیل و درج لینک با عنوان اعتراض جهان اسلام دیگر دوستان خود را به این امر تشویق فرمائید.
www.moslem-world.com




کلمات کلیدی :

مگه خودت خواهر مادر نداری؟!

ارسال‌کننده : در : 86/12/13 9:52 صبح

بابا این غربیام دیگه شورش رو درآوردن. آخه بی حیایی هم حدی داره. نگاه کن ببین داره برای دختر مردم نامه فدایت شوم مینویسه و میندازه تو حیاطشون. آخه بگو پسر ناحسابی مگه خودت خواهر مادر نداری که اینکارا رو میکنی؟! یه بار دوبار هنوز از رو نرفتی؟ خوشت میاد یکی با ناموست این کار رو بکنه؟تازه وقتی هم به کله گندشون جناب بوش اعتراض میکنی میگه اونا زیاده روی نکردن!

 

 

 

 

 

 

 

 
ببخشید به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه فرمایید:
از روز ولنتاین موشکهای دست نوشته سربازان اسرائیلی راه و نیمه راه خانه را بر سر دختران و زنان فلسطینی خراب میکند. بوش در جواب خبرنگاری که به حمایت آمریکا از اسرائیل مخصوصا در حملات اخیر و نسل کشی اش پرسیده بود گفت: اسرائیل در غزه زیاده روی نکرده است.
خاک برسرما که هنوز خونمان به جوش نیامده. از بس با گوشی نوکیای صهیونیستی زنگ زدیم گوشمان کر شده؛ از بس والت دیزنی دیده ایم چشممان باباقوری شده است. از بس که پپسی وکوکاکولا کوفت کرده ایم قلمبگی رگ غیرتمان فروکش کرده است و روبه خشکی میرود. از بس فانتا و نستله زهرمار کرده ایم نزدیک ست قلبمان را بالا بیاوریم. از وقتی که پردازنده اینتل خریده ایم مخمان هنگ کرده و مرتب ارور میدهد.از وقتی مشتری تیمبرلند شده ایم سیب لبنان از گلویمان پایین نمیرود. از بس...
سکوت به هیچ وجه پذیرفته نیست
دلایل صهیونیستی بودن چندین کالای رایج!
کاریکاتور




کلمات کلیدی :

نظرات برگزیده پست قبل

ارسال‌کننده : در : 86/12/7 5:40 عصر

ab-0-ayene.blogfa.com راستش من با وجود روزی به نام روز عشق یا هر چیز دیگه ای هیچ مشکلی ندارم اما واقعا این به اصطلاح عشقی که این روزها تو روز ولنتاین ابراز می شه همون عشق واقعیه؟ می تونم با اطمینان بگم نه ! حتی اگه بخوایم عشق رو که کلمه ای مقدسه از دیدگاه خاکیش نگاه کنیم می بینیم اون عشقایی که بی آلایش و پاک موندن در افق به آسمان وصلند و برای آن چنان عشقی هم هرگز نیازی به بعد چهارم نیست یعنی اصلا به بعدی نیاز ندارد چه رسد به بعدی مثل زمان اما از همه ی اینا بگذریم هنوزم عشقست ابالفضل

hajibazari.ParsiBlog.com این هنر است که یک سیصد و شصت و پنجم عمر یک انسان را بتوانند مشغول موضوعی با هویت هوس بازی (البته رسم رایج که مرسوم به دوستی های کاذب و نامشروع است) کنند یعنی یک روز از عمر انسانی که برای رسیدن به تعالی و غایت خلقت که عبودیت تامه در درگاه حضرت اله است به مساله ای غیر واقعی که خویش منشا غیر شرعی نیز دارد مشغول داشتند هدر دهند این هنر دشمن است و ما در قبال این چه کرده ایم؟ نحوه برخورد هم صرفا تدافعی و در موضع انفعال نخواهد بود بلکه می تواند به حالت تهاجمی تبدیل گردد و به کاشتن رسمی میمون برخاسته از اسلام در فرهنگشان منتهی گردد که باعث سستی بنیان هاشان گردد.

avaye.blogfa.com زمانی پادشاه روم عشق رو بین افراد جوان جرم اعلام می کنه....فرد کشیشی به نام ولنتاین اعلام انزجار می کنه ..او رو به زندان می اندازن بعد از مدتی عاشق دختر زندان بان میشه...و باعث میشه اعدامش کنن!!!!این آدم میشه اسطوره.!!!همین !!!

http://kimiya.parsiblog عشق یک مفهوم است نه یک مصداق خارجی چون جای عشق در قلب و دل آدمهاست واین مفهوم را یکی مثل خود او مفهمد هر روز روز عشق است اگز عاشقی که عشقش را ببیند. ببیند. عشق هوس و غریزه نیست که هر روقت احساس نیاز کنی صدایش در بیاید. خیلی از آدمها مرده اند و مفهوم عشق زا هم نفهمیدند و شاید صفحات زیادی را هم راجع به ان نوشته اند اما چه سود...مدعی را گو مزن بیهوده لاف عاشقی حسین یک عاشق دارد آن هم زینب است پس: کل یوم .....

asheqi.ParsiBlog.com اگر ما همه چیز را در صورتی با ارزش بدانیم که با نیت الهی باشد، تعیین یک روزی برای عشق به جنس مخالف آن هم بدون عقد شرعی درست مخالف ارزش های دینی ماست و حتی اگر در چنین روزی به عبادت خدا اهتمام بورزیم به لحاظ این که بدعت است، مردود است.در این زمینه ملاحظه لینک های ذیل نیز می تواند مفید باشد.عاشق حق باشید و بس.

yaddasht.net خدا کنه اونایی که با ولنتاین عششونو اغاز می کنند عشقشون همیشگی بمونه.ماجرای اون کشیشه رو نمی دونم صحت داره یا نه
مدیر
چرا بعضی فکر می کنند هر رسم و روز وارداتی غرب باید جایگزین شرقی و اسلامی داشته باشه؟ خیلی از نیازها نیاز کاذب هستند و بدون اونها هم میشه زندگی را گذراند و کسانی که اون رسم رو بر سرزبون ها انداختند برای پیشبرد مقاصد خودشون به ما اینطور تلقین کردن.

روز عشق و محبت و روزهایی برای یادآوری ارزش های انسانی برای همه مون لازمه. لازمه بگیم فلان روز، روز بدون دروغ باشه، روز دیگه ای روز عفاف باشه و هزار و یک ارزش دیگه که 365 روز براشون کم هست؛ اما باید ببینیم هدف از یادآوری هر کدام ار ارزش ها چی هست و چه فضایی رو در جامعه درست می کنه.
در یک کلام باید گفت شاید ولنتاین بهانه ای باشه که ارزش فراموش شده ی عشق را در دنیای ماشینی یادآوری کنیم؛ اما متاسفانه به جای اینکه اعضای یک خانواده و همسران این روز رو گرامی بدارن بین دوستی ها دختران و پسران رایج شده. اگر ولنتاین ریشه ای شرقی داشته باشه هم توجیه مناسبی برای عمل به آداب و رسومش بین دختران و پسران نیست. حتی اگر مناسک دینی و مذهبی ما به نحوی برگزار بشن که فرصت طلبان بتونن اونها رو وسیله گناه بکنن اصلا قابل قبول نیست. شرکت در مراسم های دعا، عزاداری، سفرهای زیارتی، تحصیل علم و ... همه دارای ارزش و قداست هستند؛ اما این دلیل نمیشه گمان کنیم با وجود هرگناهی که به واسطه این اعمال انجام بشه شایسته  تقدیس هستند.




کلمات کلیدی :

   1   2   3      >

الکسا